تسنیم نوشت:

 ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور امروز به ریاست مقیمی معاون و قائم‌مقام وزیر در امور سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور و حضور رؤسای کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.
بابک دین‌پرست عضو ستاد انتخابات کشور و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد درباره ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به تشکیل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ازسوی شورای نگهبان، مقرر شد ضمن هماهنگی با هیئت نظارت جلسات مستمر با اعضای این هیئت برگزار شود.
قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی گفت: براساس مصوبات جلسه امروز، شرح وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات کشور به اعضا و ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ خواهد شد و برای سنجش میزان آشنائی فرمانداران و بخشداران به عنوان مجری برگزاری انتخابات از آنان آزمون‌های تخصصی به عمل خواهد آمد.
براساس اظهارات دین‌پرست، این آزمون در چارچوب طرح جامع آموزش مجریان انتخابات و با هدف ترغیب و الزام مجریان برای اشراف کامل نسبت به وظایف قانونی و ضوابط و مقررات مرتبط برگزار می‌شود.
دین‌پرست افزود: در جلسه امروز ستاد انتخابات کشور رؤسای کمیته‌های فن‌آوری و مالی و پشتیبانی نسبت به ارائه آخرین اقدامات مربوط به مکانیزه کردن انتخابات اقدام کردند و اعضای جلسه همچنین در جریان گزارشی از استعفای نامزدهای نمایندگی مجلس دهم از مسئولیت خود بر اساس ماده 29 قانون قرار گرفتند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =