مهر نوشت :

آتش سوزی در یک کارخانه تولید قیر در شهرک صنعتی کلات مشهد جان دو جوان کارگر را گرفت.

سرپرست ایستگاه ۲۹ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: شامگاه سه شنبه با اعلام آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید قیر ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله بیش از ۲۰ آتش نشان از ۴ ایستگاه ۲۹، ۲۱، ۳۷ و ۳۸ را به همراه ۶ خودرو سبک و سنگین به منظور اطفاء حریق و نجات به محل حادثه اعزام کردند.

سرآتش یار ایوب خجسته گفت: با توجه به بعد مسافت و بارش باران نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و شعله های اتش را که هر لحظه امکان داشت به سرعت به تمامی کارخانه و اماکن تجاری مجاور نیز سرایت و گسترش یابد مهار کردند.

او گفت: با حضور آتش نشانان به محل حادثه و شناسایی کانون های آتش سوزی و انجام اقدامات اطفائی از گسترش بیشتر آن به سایر قسمت ها جلوگیری شد و آتش نشانان توانستند در یک عملیات نفس گیر در دقایق اولیه آتش را مهار و خاموش کنند.

سرآتش یار خجسته با اشاره به کانون اصلی حریق که منبع ۴ هزار لیتری روغن در یکی از سوله های این کارخانه بود گفت: متاسفانه در این حادثه به علت گستردگی آتش ۲ کارگر جوانی که در محل حادثه مشغول به کار بودند بر اثر سوختگی جان باختند.

سرپرست ایستگاه ۲۹ سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن اشاره به گزارش این حادثه به بازپرس ویژه قتل و حضور عوامل قضایی در محل حادثه گفت: پس از اطفاء حریق و اقدامات ایمنی لازم اجساد جان باختگان تحویل عوامل قضایی شد.

او گفت: به دلیل گستردگی آتش سوزی، علت حریق و اعلام دقیق آن توسط کارشناسان حاضر در محل امکان پذیر نبود که پس از بررسی های لازم و کارشناسانه در اسرع وقت علت وقوع آن نیز اعلام خواهد شد.

23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    8 3
    هی وای من.......
  • سید وحید IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    6 4
    یکیشون داداش دوستمه ی بچه داره خداصبرشون بده
  • سعید A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    16 0
    بنده خدا همسایه سابقمون بود...همش میگفت جایی که داریم کار میکنیم هر لحظه امکان داره مثل بمب منفجر بشه آخرشم همونطور شد...هر دوشون جنازه نداشتن..فقط یه تکه لباسشونو تو تابوت گذاشتن