ادامه واکنش ها به محکومیت معاون اول احمدی نژاد/تشکر نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از قوه قضاییه

خانه ملت نوشت:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با قدردانی از حکم دستگاه قضایی درباره معاون اول رئیس جمهور سابق، گفت: از دستگاه قضایی تشکر می‌کنم که با متخلف در هر لباس، هر مقام و پستی برخورد یکسانی داشت.

منصور حقیقت‌پور ضمن تشکر از اقدام دستگاه قضایی درباره معاون اول رئیس جمهور سابق گفت: از دستگاه قضایی تشکر می‌کنم که با متخلف در هر لباس، هر مقام و پستی برخورد یکسانی داشت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته متاسفم که برای فردی که به نظام خدمت کرده است چنین اتفاقی رخ داده، اما همه مسئولان باید دقت کنند در چه جایگاهی نشسته‌اند و متوجه باشند قلم‌شان چگونه می‌چرند.

او گفت: قلم مسئولان اجرایی و بالارتبه‌ کشوری باید بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران بچرخد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با تاکید بر اینکه از غفلت رحیمی ناراحت است، گفت: هر چند که دستگاه قضایی کمی با تاخیر حکمی به پرونده رحیمی داد، اما جای تشکر دارد که در نهایت با متخلف در هر لباسی به طور یکسان برخورد شد و امیدواریم این روند در آینده ادامه داشته باشد.

5 سال و 91 روز زندان قطعی، بازگرداندن 2 میلیارد و 850 میلیون تومان به بیت المال و یک میلیارد تومان جزای نقدی، حکمی است که برای معاون اول رئیس جمهور سابق درنظر گرفته شده و دیوان عالی کشور تأیید کرده که باید اجرا شود.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • به کدامین گناه IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    21 3
    کسی میدونه جرم ایشان چی بود ؟