منچستری ها احتمالاً در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا نیز هزینه زیادی صرف خرید بازیکن خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه منچستر یونایتد که در زمان نقل و انتقالات تابستانی در میان تیم های لیگ برتر جزیره بیشترین هزینه ها را برای به خدمت گرفتن بازیکن متحمل شده است به نظر می رسد برنامه مشابه ای برای پنجره زمستانی نقل و انتقالات در دستور کار داشته باشد. شیاطین سرخ که پس از خداحافظی «سر الکس فرگوسن» یک فصل کاملاً ناموفق را پشت سر گذاشته اند قصد دارند تا با خرید بازیکنان مستعد خون تازه ای در رگهای تیمشان تزریق کنند. آنها که در آخرین روز نقل و انتقالات توانستند رادامل فالکائو کلمبیایی را با قراردادی قرضی به ارزش 6 میلیون پوند به خدمت بگیرند چند روز قبل نیز برای خرید آنخل دی ماریا از رئال مادرید 59.7 میلیون پوند پرداخت کرده بودند. علاوه بر این شیاطین سرخ در تابستان امسال 27 میلیون پوند صرف خرید لوک شاو، 28 میلیون برای آندر هررا، 16 میلیون برای مارکوس روخو و 14 میلیون پوند نیز برای دالی بلیند هزینه کرده اند.

با این وجود سرمربی 63 ساله و هلندی منچستر معتقد است که هنوز برای تکمیل کردن تیمش به چند مهره دیگر نیز نیاز دارد. «فن خال» که دیگر از انتقال آرتورو ویدال از یوونتوس ناامید شده است می خواهد تا در ژانویه امسال «کوین استروتمن» هافبک میانی «آ اس رم» را به اولدترافورد بیاورد. همچنین او برای تقویت خط دفاعی تیمش پیشنهاد داده تا مسئولان باشگاه برای جلب رضایت دورتموندی ها از همین حالا وارد مذاکره شوند تا شاید «مت هوملس» مدافع ملی پوش آلمانی بعد از تعطیلات زمستانی به جمع سرخ پوشان اضافه شود.
به هر حال صحبت های اخیر فن خال، نتایج ضعیف منچستر در ابتدای فصل جدید و ضعف مفرط این تیم در خط دفاعی، نشان از این دارد که مالکین امریکایی شیاطین سرخ اگر می خواهند قهرمان 20 دوره لیگ برتر را به جایگاه اصلی اش بازگردانند باید در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا نیز حسابی دست به جیب شوند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    10 18
    زمستون رفت و سیاهی به امثال شما موند... چرا خبر پرونده قلعه نویی رو نمیذاری؟ تیرتون به سنگ خورد؟ شما دین ندارید؟
    • سیدعلی موسوی A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      12 13
      خدایا این ملت کی قراره درست بشن. آخه این خبر چه ربطی به نوشته شما داره ؟ خدایا یه پولی هم به ما بده و یه .............. خدایا شکرت
    • احمد A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      4 9
      منچستر دیگه منچستر نیست