فارس نوشت:

وکیل مهدی هاشمی درباره انتشار فایل صوتی مصاحبه مهدی هاشمی با کیهان لندن گفت: این فایل صوتی مانند فایل‌های قبلی ساختگی است و ادله آن را به رسانه‌ها نمی‌دهیم و به دادگاه ارائه می‌کنیم.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در واکنش به انتشار فایل صوتی مصاحبه مهدی هاشمی با کیهان لندن گفت: قبلا هم فایل صوتی‌ای از مهدی هاشمی منتشر شده بود که ساختگی بود و هیچ سند و مدرکی هم برای اثبات آن ارائه نشد.

وی افزود: این حرکت مشخص است که کار سرویس‌های امنیتی انگلیس است و وقی می‌بینند پرونده دارد به سرانجام می‌رسد می‌خواهند مطالب و مسائل جدیدی ارائه کنند.

وکیل مهدی هاشمی در خاتمه اظهار کرد: ما ادله را در رسانه‌ها مطرح نمی‌کنیم و مانند فایل صوتی قبلی که در دادگاه ارائه شد اگر این هم در دادگاه ارائه شود ما ادله‌مان را به دادگاه ارائه می‌دهیم.

لازم به ذکر است چندی قبل مصاحبه‌ای در کیهان لندن منتشر شد که در آن از قول مهدی هاشمی مطالبی عنوان شده بود که البته در حاشیه جلسه ششم دادگاه علیزاده این مصاحبه را دروغین قلمداد کرد.

تنها یک روز پس از تکذیب این مصاحبه از سوی علیزاده طباطبایی کیهان لندن اقدام به انتشار فایل‌های صوتی این مصاحبه کرده است.

بیژن فرهودی مصاحبه‌کننده با مهدی هاشمی همچنین گفته است: من اما از آنجا که نمی‌خواستم از مهدی هاشمی رفسنجانی به اصطلاح رودست بخورم محض احتیاط این گفتگو را با گوشی تلفنم ضبط کردم بدون آن که آن را در جایی پخش کنم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    70 7
    من فایل صوتی رو گوش دادم صدای خود مهدی هاشمیه