تسنیم نوشت:

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق رای‌گیری صورت گرفته در جلسه امروز که بسیاری از اعضای اصلاح‌طلب شورا به آن رای دادند، دو ساعت اول جلسه روز سه‌شنبه غیرعلنی برگزار می‌شود.

 مرتضی طلایی در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اینکه چرا عده‌ای از اصلاح‌طلبان اصرار داشتند انتخابات هیئت رئیسه شورا به جلسه روز سه‌شنبه موکول شود اظهار داشت: آنچه در رفتار دوستان ملاحظه کردم تا حدودی یک اجماع کلی بود تا با حفظ فضای دوستی و صمیمی این موضوع در جلسه روز سه‌شنبه مطرح شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تعداد دستور جلسات امروز شورا بی‌سابقه بود و دستور نخست به انتهای آنها موکول شد شائبه‌برانگیز بود گفت: رئیس شورا قصد داشت در آخرین روز از دوره یک ساله طرح و لایحه‌های باقیمانده بررسی شود؛ اما به طور کلی درباره موضوع انتخابات هیئت رئیسه دو نگاه وجود داشت اما وضعیت طوری القاء می‌شد که به نظر می‌رسید اصولگرایان مخالف برگزاری انتخابات در حضور اصحاب رسانه هستند اما این خلاف واقع بود چرا که اصولگرایان به برگزاری انتخابات در حضور رسانه‌ها اعتقاد دارند و از آن استقبال می‌کنند.

طلایی اظهار داشت: نکته جالب نیز این بود که درباره رای‌گیری موضوعی مبنی بر اینکه دو ساعت نخست جلسه روز سه شنبه به صورت غیرعلنی برگزار شود و خبرنگاران در آن حضور نداشته باشند اکثر دوستان اصلاح طلب به آن رای دادند.

به گزارش تسنیم بر اساس پیشنهاد یکی از اعضای شورا در جلسه امروز، مقرر شد 2 ساعت اول جلسه علنی روز سه‌شنبه به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود تا اعضای شورا در خصوص انتخابات هیئت رئیسه بحث‌ها و بررسی‌های خود را انجام دهند و رای‌گیری به زمان علنی جلسه یعنی از ساعت 10 صبح به بعد موکول شود.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 0
    "بر اساس پیشنهاد یکی از اعضای شورا در جلسه امروز، مقرر شد 2 ساعت اول جلسه علنی روز سه‌شنبه به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود" دقيقا بفرماييد كدوم عضو اين چه طرز خبر رسانيه