۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

مهر نوشت:

یک شیخ سلفی مصری مدعی شد حملات وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه در دفاع از شهرک نشینان است و کمک کردن به مردم بی دفاع فلسطین جایز نیست.

به گزارش  سایت خبری گازته سیز ترکیه، شیخ "طلعت زهران" از اعضای حزب نور مصر و از شیوخ سلفی مدعی شد درگیری های اخیر در غزه سناریوی نوشته شدن توسط حماس و رژیم صهیونیستی است.

وی که در جریان تنش های داخلی مصر و برکناری "محمد مرسی" از ریاست جمهوری از ارتش حمایت کرد و گفته می شود روابطی نیز با سازمان اطلاعات این کشور دارد طی اظهاراتی گفت: یهودی ها باید از فلسطین خارج شوند اما وقتی صحبت از غزه می شود، نباید به حماس کمک کرد.

به ادعای این شیخ سلفی کمک کردن به مردم غزه به هیچ وجه جایز نیست زیرا شلیک موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین توسط آنها موجب واکنش ارتش اسرائیل می شود. بر این اساس درگیری های اخیر جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی است. وی همچنین با طرح این ادعا که هدف از این درگیری وارد کردن قاهره به جنگ با تل آویو است، از دولت مصر خواست در این مسئله مداخله نکند.

این ادعاها از سوی یک شیخ به ظاهر مسلمان در حالی مطرح می شود که هر روز بر شمار زنان و کودکان بی دفاع غزه که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند، افزوده می شود و این جنایات موجی از اعتراضات جهانی را علیه این رژیم به دنبال داشته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =