ایسنا نوشت:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس تا پایان مرداد به دولت فرصت داده تا برآورد دقیق و شفافی از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها داشته باشد.

غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: دولت اعلام کرده درآمدهایی که از محل اجرای هدفمندی واصل شده درآمدهای واقعی نیست زیرا هنوز خیلی از قیمت‌ها اثر خود را نشان نداده است و بعضا مردم هنوز از بنزین ۴۰۰ تومانی استفاده کردند که باعث شده درآمدها شفاف نباشد.

وی اضافه کرد: ما به دولت گفتیم یک ماه دیگر یعنی تا آخر مرداد ماه مجددا این موضوع را بررسی می‌کنیم زیرا قاعدتا در یک ماه باید درآمدهای هدفمندی خودش را نشان دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما باید ببینیم واقعا درآمدهای حاصل از اجرای هدفمندی در چه حدی است. اگر ببینیم باز هم در اجرای قانون هدفمندی کسری وجود دارد دولت باید حتما اصلاحات لازم را در قانون هدفمندی اعمال کند.

تاجگردون در پایان تاکید کرد: با روش فعلی اجرای هدفمندی یارانه‌ها کمکی به بخش تولید صورت نگرفته و راهش این است که درآمدهای هدفمندی محقق شود لذا ما منتظریم تا آخر مردادماه درآمدهای حاصل از اجرای هدفمندی شفاف شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =