عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید آنچه که به عنوان خطوط مذاکرات نظام مد نظر است ملاک عمل باشد و بر ان پافشاری و ایستادگی کنیم.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرآنلاین درخصوص این که تیم مذاکره کننده چه نکات مثبت و قابل تاملی دارد و توانمندی هایشان چیست، گفت: نکته مثبت آنها در این است که مقام معظم رهبری امروز اعلام می کنند من پشتیبانی و حمایت می کنم اما آنچه که انتظار می رود این است که بی هیچ عنوان در مقابل زیاده طلبی آمریکایی ها کوتاه نیایند و آنچه را که به عنوان دستاورد هسته ای در اختیار داریم و در ابعاد مختلفش حفظ نمایند.
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همه چیز ازتعداد سانتریفیوژها یا مواد ذخیر شده و حتی تجهیزاتی که داریم برای ما اهمیت دارد و لذا باید مذاکرات به گونه ای باشد که تضمین آینده بهره گیری از دانش هسته ای برای کشورمان محفوظ باشد و در این زمینه محدود سازی نشود و در آینده مجوز به برخی قدرت هایی که مشکل ساز باشد ندهد.
جوکار با اشاره به این که هر چه توافق شود بار حقوقی دارد تاکید کرد:این توافقات بارحقوقی دارد و می تواند هزینه های زیادی را بر ما تحمیل کند، این مذاکره باید مذاکره فنی، کارشناسی و منطقی باشد و این سه شاخص را باید حتما در مذاکرات رعایت کنیم تا نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366299

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    10 2
    آقا فقط نکته مثبتش همینه؟ بابا تو دیگه کی هستی؟ یه بار دیگه از ما رأی می خوای دیگه؟