گلریزان در شرق تهران برای آزادی زندانیان غیر عمد

همزمان با میلاد با سعادت سبط اکبر، امام حسن مجتبی(ع) و با همت شورایاری منطقه 8، جشن گل ریزان آزادی زندانیان غیر عمد با حضور مرتضی طلایی، رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها، مقامات محلی، هنرمندان، ورزشکاران و اهالی این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طلایی در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این اقدام انسانی و مقدس اظهار داشت: این جشن، جشنی معنوی، عاطفی، ارزشی و محترم است چرا که نتیجه آن بازگشت یک پدر به خانه و خانواده اش را درپی خواهد داشت.

همچنین محمدرضا رئیسی، دبیر شورایاری ثامن (منطقه 8)، نیز این اقدام را از جمله اقدامات تشکل مردمی خادمین شهر در منطقه 8 خواند و گفت: این جشن گلریزان در راستای اشاعه فرهنگ علوی با نگاه تحکیم خانواده و بر مبنای حمایت ها و رهنمودهای ریاست ستاد هماهنگی شورایاری ها صورت گرفته است. بر همین اساس ستادی مردمی جهت آزادی زندانیان غیر عمد منطقه تشکیل شد و از امروز با حضور مقامات مسئول، هنرمندان، ورزشکاران و ... گل ریزان آغاز شده و تا آخر شبهای قدر نیز ادامه خواهد داشت.

رئیسی ادامه داد: بر همین اساس در بانک شهر، شعبه میدان نبوت شماره حساب جاری 1001958998525 به نام ستاد مردمی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز برای واریز هدایای مردمی به این امر خیر اختصاص پیدا کرده است.

دبیر شورایاری ثامن(منطقه 8)، این اقدام را با همکاری سایر نهادهای مردمی از جمله بسیج و مساجد محلات منطقه8 خواند و اظهار داشت: پس از جمع آوری تمامی هدایا با همکاری سازمان زندان ها و ستاد دیه، با مبالغ جمع آوری شده دیه زندانیان غیر عمد منطقه که دارای شرایط لازم هستند پرداخت می شود تا بتوانند به آغوش خانواده بازگردند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =