۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

شبکه دو سیما ساعت پخش سریال ماه رمضانی خود با عنوان «برادر» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در شب‌های رمضان تهیه شده، از 18 خرداد ماه ساعت 21:10 به روی آنتن می‌رود.

«برادر» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده و از بازیگران آن می‌توان به حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت الله صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات، فرشید صمدی پور و ... اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، علیه واردات برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، در تجارت سالم حاج کاظم رخنه کرده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود.

 

5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 1
    از خلاصه داستانش معلومه چه آشی بی نمکی پختن برامون........