۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال می گوید بعضی ها دوست ندارند تیمش قهرمان شود.

سایت رسمی استقلال نوشت؛ بهرام افشارزاده در واکنش به شایعه اختلاف باشگاه با اسپانسر این تیم و برداشتن لوگوی تبلیغاتی این اسپانسر گفت: باشگاه استقلال از ابتدای لیگ با شرکت همراه اول به عنوان حامی مالی خود قرارداد بسته و تا امروز هم مشکلی با اسپانسر نداشته‌ایم و به همکاری دوجانبه خود با اسپانسر ادامه می‌دهیم. اسپانسر باشگاه تا‌کنون به تمام تعهداتش عمل کرده است و امیدواریم این همکاری در آینده هم تداوم داشته باشد.

او درباره اینکه گفته می‌شود استقلال در بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی تبریز با لباس‌هایی فاقد لوگوی تبلیغاتی اسپانسر باشگاه به میدان می‌رود، تصریح کرد: به هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد. دلیلی ندارد این کار را انجام دهیم. باز هم تاکید می‌کنم مشکلی با اسپانسر نداریم و یکشنبه هفته آینده هم استقلال با لباس‌هایی که از ابتدای لیگ با آن‌ها بازی کرده به میدان می‌رود.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به جوسازی‌هایی که این روزها علیه این تیم می‌شود، گفت: استقلال صدرنشین لیگ و بخت نخست قهرمانی است و متاسفانه کسانی که نمی‌خواهند و نمی‌توانند موفقیت استقلال را ببینند، این روزها دست به جوسازی علیه ما زده‌اند. باید به آنها گفت خیال‌تان راحت، استقلال اسیر این بازی‌ها نمی‌شود و جوسازی علیه این تیم بی‌فایده است.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =