اقتصادنیوز نوشت:

رئیس اتاق ایران در صفحه اینستاگرام خود از نشست با روسای اتاق اصناف و تعاون خبر داده و نوشته :ديشب كارخوبي كه انجام دادیم اين بود كه بین سه نهاد بسیار مهم بخش خصوصی، اتحادی استراتژیک برقرار کردیم.

شب گذشته رییس اتاق بازرگانی ایران میزبان روسای دو نهاد دیگر بخش خصوصی بود. بهمن عبدالهی رییس اتاق تعاون و علی فاضلی رییس اتاق اصناف کشور به دعوت محسن جلالپور رییس اتاق بازرگانی ایران برای برقراری اتحادی استراتژیک در محل اتاق ایران حضور یافتند.

این اتحاد سه جانبه در راستای منسجم‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های بخش خصوصی بین اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایجاد شده‌است. دبیرخانه آن در اتاق ایران و مدیریت آن بر عهده حسین نقره‌کار شیرازی دبیرکل اتاق ایران در دوره هفتم اتاق بازرگانی بوده‌است.

محسن جلالپور رییس اتاق ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در این باره نوشته‌است: " همدلی و هم‌صدایی بخش خصوصی یکی از الزامات این روزهای اقتصاد ایران است. سال‌هاست دلسوزان کشور تلاش می‌کنند صدایی واحد از بخش خصوصی شنیده شود. گاهی پیام ها واضح و روشن نیست و گاهی حتی در تضاد هم قرار داشته است. ديشب كارخوبي كه انجام دادیم اين بود كه بین سه نهاد بسیار مهم بخش خصوصی، اتحادی استراتژیک برقرار کردیم. با توافقی که بین اتاق ايران، اتاق تعاون و اتاق اصناف صورت گرفت، دبيرخانه اي در اتاق ايران ایجاد کردیم که حتما این اتحاد را سازمان یافته و هدفمند خواهد کرد. مدیریت این نهاد هم به آقای دکترحسین نقره کار شیرازی سپرده شد.

این دبیرخانه در اتاق ایران و زیر نظر معاونت تشکل‌ها تشکیل می‌شود. سخنگوی دبیرخانه، رئیس اتاق ایران است و اطمینان دارم که بخش خصوصی را منسجم‌تر و هدفمند‌تر خواهد کرد."

وی همچنین اعلام کرده‌است: " باید همه کمک کنند تا این اتحاد محکم و استوار باشد زیرا معتقد هستم بخش خصوصی باید یکپارچه و هماهنگ خواسته‌هایش را مطرح کند. خوبی این اقدام این است که از این به بعد اتاق‌ها با اتحادی محکم مطالبات خود را از حاکمیت دنبال خواهند کرد." 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =