ایسنا نوشت:

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به ظرفیت و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر، مدیریت صحیح و عاقلانه ، لازمه رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور است.

محمد حسین مقیمی در اولین جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: هریک از عناوینی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در طول سال های گذشته انتخاب شده، خیر و برکت‌های فراوانی را برای کشور در پی داشته است.

او با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال‌جاری ادامه داد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم نهایت تلاش خود را در راستای هرچه بهتر و با شکوه برگزار شدن انتخابات به کار گیرند.

مقیمی با تاکید بر لزوم عمل به قانون گفت: مدیران نباید اجازه دهند که در ایام انتخابات از اموال دولتی، له یا علیه کسی استفاده شود. اگر بخواهیم که اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد، حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که باید از اموال دولتی محافظت کنیم.

او با بیان این‌که «تمامی احزاب و تشکل‌های سیاسی واجد مجوز می‌توانند در ایام انتخابات فعالیت کنند» ادامه داد: سخنرانان و مدعوین تمامی احزابی که طبق قانون اجازه فعالیت دارند می‌توانند فعالیت کنند و ما نیز بیش از پیش امنیت جلسات و برنامه‌های تمامی احزاب و تشکلات را تامین می‌کنیم.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =