خانواده‌ کودکان شین آبادی اعلام کردند تصمیم دارند بدون وکیل پرونده کودکان خود را پیگیری کنند.

مرادی پدر یکی از دختران شین‌آبادی در این باره به خبرآنلاین گفت: ما نحوه‌ کار وکلایمان گلایه داریم و به همین دلیل به شکل رسمی اعلام می‌کنیم که از این به بعد بدون استفاده از این دو وکیل پیگیر پرونده‌ی فرزندانمان خواهیم بود.»

دانش‌آموزان شین‌آبادی از چهار روز پیش به همراه والدین‌شان برای پیگیری درمان و درخواست رسیدگی به مشکلات‌شان به تهران آمده‌اند. شاکو شادکام، پدر سیما دختر 11 ساله‌ای که در جریان آتش‌سوزی مدرسه دچار 40 درصد سوختگی شده، به خبرآنلاین گفت: «ما تصمیم داریم خودمان روند پرونده را پیگیری کنیم، چرا که آقای احمدی‌نیاز تاکنون به شکلی که انتطار داشته‌ایم در دادگاه حاضر نشده و از سوی دیگر باعث رنجش خانواده‌ها هم شده است. تا امروز تصور می‌کردیم وکیل ما به صورت افتخاری این پرونده را پذیرفته اما مشکلات پیش آمده و با گلایه‌هایی که از ایشان داریم ترجیح می‌دهیم خودمان مشکلاتمان را پیگیری کنیم.»

شادکام ادامه داد: «ما دیروز توانستیم با معاون نوبخت، سخنگوی دولت دیدار کنیم و مشکلات آموزشی و درمانی کودکان‌مان را مطرح کنیم. در این جلسه به ما قول همکاری داده شد.»

صبح ۱۵ آذر ۱۳۹۱، کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش‌سوزی شد و از ۳۷ نفر دانش آموزان آن ۲۹ نفر دچار سوختگی شدند.

حادثه زمانی روی داده که بخاری نفتی این کلاس دچار آتش‌سوزی شد و تلاش سرایدار مدرسه برای خاموش کردن آتش موثر نبود. بخاری منفجر شد و بچه‌های کلاس دچار سوختگی شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    5 1
    همشون را بفرسید کشور های که جراحی پلاستیک خوب دارند برای درمان