انتخاب نوشت:

مختاباد ضمن تكذيب برگزاري كنسرت در آستانه ايام فاطمبه افزود: برای من جای سوال است که چرا برخی افراد به بهانه دینداری، مانع انجام فعالیت های هنری در دانشگاه ها و جامعه می شوند. در صورتی که همین دانشجویان نیز دارای اعتقادات معنوی هستند و در این ایام اقدام به برگزاری مراسم های سوگواری و سینه زنی در دانشگاه ها می کنند. چرا این برنامه ها از سوی این افراد دیده نمی شود؟

رییس دانشکده هنر واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد با تاكيد بر اینکه در این دانشکده کنسرتی در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار نشده است، گفت: اجرای این کنسرت دو روز پیش از فرا رسیدن ایام فاطمیه خاتمه يافته و لغو شده بود.

وی ضمن تكذيب جريان سازي هاي صورت گرفته پيرامون برگزاري كنسرت در آستانه ايام فاطميه گفت: این هجمه ها در حالی انجام می شود که در دانشکده هنر دانشگاه تهران برنامه ها در این ایام همچنان روال عادی خود را دارند و یا در همین ایام برنامه های اجرای موسیقی در تالار وحدت لغو نشده است.

نماينده مردم تهران در شوراي شهر افزود: برای من جای سوال است که چرا برخی افراد به بهانه دینداری، مانع انجام فعالیت های هنری در دانشگاه ها و جامعه می شوند. در صورتی که همین دانشجویان نیز دارای اعتقادات معنوی هستند و در این ایام اقدام به برگزاری مراسم های سوگواری و سینه زنی در دانشگاه ها می کنند. چرا این برنامه ها از سوی این افراد دیده نمی شود.

رییس دانشکده هنر واحد تهران مرکزی با اشاره به تلاش برخی جریان های تندرو در تعطیلی کنسرت های موسیقی، اظهار داشت: اگر قانون کشور ما، فعالیت موسیقیایی را قبول دارد هیچ فردی یا جریانی حق ندارد آن را به تعطیلی کشانده یا مانع برگزاری کنسرت ها شوند.

مختاباد با ابراز تعجب از خبرسازي هاي كذب و حساسيت برخی رسانه ها بر روی فعالیت های هنری در دانشگاه آزاد تصریح کرد: پیشنهاد می کنم، این افراد مسائل علمی و هنری را به مسائل سیاسی آغشته نکنند و بگذارند آرامش در جامعه حاکم شود. در غیر اینصورت ضرر عدم توسعه فرهنگ و هنر در جامعه متوجه تمامی افراد جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه رفتارهای افراطی باعث منزوی شدن هنرمندان جامعه شده است، گفت: تمامی دانشجویان ما به اهل بیت(ع) عشق می ورزند، اما جای تعجب است که چرا برخی سعی می کنند خود را متدین و دیگران را ضد دین نشان دهند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    4 0
    يك عده نيروي خودجوش فقط ميخان بهانه جويي و شلوغ كنن
  • بی نام RO ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 7
    به بهانه هنرمند بودن هم وارد سیاست میشوند