درخواست هواداران لیدز از راسل کرو /گلادیاتور مالـک باشگاه می‌شود!

هواداران تیم لیدز یونایتد انگلیس از «راسل کرو» بازیگر هالیوودی برنده جایزه اسکار، خواسته‌اند که با خرید بخشی از سهام این باشگاه، به بهبود وضعیت مالی این تیم کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛«كرو» ستاره فيلم‌هايي همچون «گلادياتور » و «رابين هود» يكي از طرفداران سرسخت و متعصب ليدز است و يكي از مالكان تيم «ساوث سيدني رابيتوس» در ليگ راگبي استراليا، تيمي كه هفته گذشته قهرمان باشگاه‌هاي جهان در راگبي شد. اعضاي كانون هواداران ليدز گفته‌اند به دنبال ملاقاتي با «كرو» هستند. اين خواسته زماني جدي‌تر شد كه اين بازيگر برنده اسكار و بفتا (آكادمي فيلم بريتانيا) در پيغامي در توئيتر بر حمايت و وفاداري خود نسبت ليدز تأكيد كرد و توصيه‌هايي نيز به هواداران اين تيم داشت. 

 

نفوذ هواداران به هيأت مديره
يكي از سخنگويان كانون هواداران ليدز در اين مورد گفت: «ما گروهي از هواداران ليدز هستيم كه به دنبال جمع‌آوري مبلغي در حدود 10 ميليون پوند هستيم تا بتوانيم 25 درصد از سهام باشگاه را كه در حال حاضر متعلق به مؤسسه اعتباري گلف است، خريداري كنيم. علاوه بر اعضاي هيأت‌مديره كانون، ما يك تيم 100 نفره هم داريم كه براي مسجل شدن اين اتفاق تلاش مي‌كنند و اخيراً سعي كرده‌ايم بتوانيم با راسل كرو تماس بگيريم و خواستار حمايت مالي او از تيم شويم. او از طريق توئيتر با ما تماس برقرار كرد و ضمن ابراز حمايت خود، چند توصيه هم داشت. اميدواريم بتوانيم با او ملاقاتي داشته باشيم تا در مورد اينكه چگونه مي‌توانيم با هم كار كنيم و بخشي از سهام باشگاه را بخريم و هواداران را هم بخشي از هيأت‌مديره تيم كنيم، حرف بزنيم.»

ايده خوبي هست يا نه؟
كرو هفته گذشته از هواداران ميليوني خود در توئيتر سؤال كرد كه آيا خريد بخشي از سهام اين باشگاه بحران زده «يوركشاير» ايده خوبي هست يا نه.

آينده باشگاه ليدز در وضعيت مبهمي قرار گرفته است چون سهامدار عمده اين باشگاه «ماسيمو چلينو» از سوي سازمان ليگ انگليس محروم شده و حق فعاليت به عنوان رئيس باشگاه را ندارد. اين ‌فرد 58 ساله ايتاليايي كه 75 درصد سهام ليدز را در اختيار دارد از سوي سازمان ليگ انگليس رد صلاحيت شد و بعد از آن هم تأكيد كرد كه با پايان محروميتش هم ديگر به اين باشگاه برنخواهد گشت. مسئولان باشگاه ليدز اعلام كرده‌اند كه تا اين لحظه هيچ پيشنهاد رسمي از سوي راسل كرو براي خريد سهام باشگاه ارائه نشده است.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =