بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با درخشش سوارز، منچستر سیتی را برد و یووه هم در خانه اش دو بر یک دورتموند را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امشب در این مرحله از رقابت ها دو بازی برگزار شد که بارسلونا توانست کار بزرگی در انگلیس انجام دهد. این تیم در خانه منچسترسیتی به میدان رفت و میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا خیالش تا حدود زیادی برای بازی برگشت راحت باشد. اتفاقات این بازی به نفع شاگردان انریکه پیش رفت. لوئیس سوارز مهاجم بارسا در نیمه اول ستاره تیمش بود و در دقایق 16 و 30 دو گل به ثمر رساند. در نیمه اول بارسا موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشت. در نیمه دوم سیتی بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 69 با ضربه آگوئرو یکی از گل ها را پاسخ داد. میزبان پس از این گل امیدوار بود نتیجه را برگرداند اما گائل کلیچی با خطایی که روی دنی آلوز انجام داد کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد. بارسلونا پس از 10 نفره شدن سیتی دوباره بازی را به دست گرفت و در دقیقه 3+90 صاحب یک ضربه پنالتی شد. مسی پشت این ضربه ایستاد و نتوانست پنالتی را گل کند.
اما در دیگر بازی این مرحله یوونتوس توانست در ایتالیا دورتموند را شکست دهد. کارلوس ته وز در دقیقه 13 گل میزبان را زد اما 6 دقیقه بعد مارکو رویس پاسخ این گل را داد. بازی تا اواخر نیمه اول یک بر یک بود تا اینکه در دقیقه 43 آلوارو موراتا گل دوم یوه را زد. در نیمه دوم حاصل تلاش دو تیم هیچ بود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. دورتموند اگر بتواند در بازی برگشت یک گل به یووه بزند، به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    2 3
    بارسا سرور مادرید
  • amir IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    2 1
    اون وقت هی بگین رونالدو پنالتی زیاد میزنه د اخه به مسی پنالتی بدن این جوری میزنه درو دیوار تازه اگه ریباندم بشه دروازه خالیو میزنه اوت خخخخخخخ