صبح امروز یکشنبه در عملیات گسترده کارآگاهان پایتخت 71 سارق حرفه ای و سابقه دار به همراه یک قاتل فراری در نقاط مختلف شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عباسعلي محمديان گفت: در راستاي مأموريت قرارگاه مبارزه با سرقت تهران، برخورد با جرايمي نظير سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، زورگيري، کيف‌قاپي و... به شکل ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت.

او گفت: ساعت 5:30 دقيقه صبح امروز یکشنبه 70 عمليات هماهنگ با حضور 350 مامور پليس آگاهي در نقاط مختلف پايتخت و شش شهر اطراف برگزار شد؛ در اين عمليات 71 سارق حرفه اي و يک قاتل فراري که اکثر آنها داراي سابقه کيفري بودند، دستگير شدند.

سرهنگ محمديان گفت: يکي از متهمان، 30 سال سابقه سرقت دارد که بنا به ادعاي خودش، آخرين سرقت را يک هفته قبل از دستگيري از منازل انجام داده بود؛ جوان ترين فرد دستگير شده کمتر از 20 سال سن دارد، تنها دو يا سه نفر فاقد سابقه کيفري هستند و بقيه سابقه‌دار هستند.

در اين عمليات، 15موتورسيکلت و 18خودرو شناسايي و توقيف شد، همچنين تعداد زيادي کيف سرقتي و تلفن همراه و ديگر اموالي که از راه سرقت و ارتکاب جرم خريداري شده از سارقان کشف شده است.

کشف بيش از 4 کيلوگرم شيشه
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به کشف مقادير قابل توجهي شيشه از منزل يکي از متهمان گفت: ماموران هنگام حضور در محل متوجه شدند يکي از ساکنان خانه، ساکي را از پنجره به بيرون پرتاب کرد، در بررسي‌ صورت گرفته از ساک مذکور چهار کيلوگرم شيشه از درون آن کشف شد؛ پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري ديگر عاملان مرتبط با اين پرونده آغاز کردند.

او درباره فعاليت باندي متهمان گفت: 71متهم دستگير شده در قالب هفت باند مجزا نظير زورگيري، سرقت از منزل، قطعات داخل خودرو و... فعاليت مي‌کردند.

سرهنگ محمديان به دعوت برخي از مالباختگان بر اساس اسناد و مدارک پرونده ها اشاره کرد و گفت: درصدد هستيم با انتشار تصاوير متهمان بدون پوشش، ديگر مالباختگان اين پرونده براي دريافت اموال مسروقه خود به پليس آگاهي مراجعه کنند.

عکسها: ایرنا

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    24 82
    اینا با بچه پولدارهای تهرانی چه فرقی دارند که توشبکه اجتماعی کلاس میگذارند
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    209 4
    منتظر هستیم که اسید پاشان در اصفهان هم سریع دستگیر شوند.
  • آنتی لنگ و کیسه IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    89 2
    عاملان اسیدپاشی در اصفهان رو هم دستگیر کنید
  • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    33 2
    موبایلم
  • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    56 1
    خداکنه فردا آزاد نشن
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    17 1
    جون هر کس دوست دارید، با این ها برخورد شدید کنید. اردوگاه کار اجباری... فضای شهر واقعا دیگه غیر قابل تحمل شده. یه سر سمت میدان امام حسین هم بیاید بد نیست.