24 ماهه شدن خدمت سربازی بعداز شایعات یک ساله امرو با خبر جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبری شد.

سردار کمالی گفته است مدت خدمت سربازی 24 ماه شده و از تاریخ 1 فروردین 1394 لازم‌الاجرا است و کسانی که از سال 94 اعزام به خدمت می‌شوند باید 24 ماه خدمت کنند. اظهارات کمالی را اینجا ببینید.

مسابقات 4 وزن اول کشتی فرنگی درحالی برگزار شد که در دسته 71 کیلوگرم این سعید عبدولی بود که به عنوان اولین نماینده ایران روی تشک رفت. حریف او قزاق بود. حریفی عنوان دار در آسیا و جهان. سعید اما همان ابتدای کار توانست با یک فن کمر زیبا رقیبش را به گل برد 4 امتیاز گرفت .بقیه جزئیات این خبر را اینجا ببینید.

سعید عبدولی که صبح  با ناداوری بی سابقه نتیجه را واگذار کرد، در دیدار رده بندی وزن 71 کیلوگرم به مصاف حریف هندی خود رفت و او را شکست داد. همه حوادث مسابقات عبدولی را اینجا ببینید.

نخستین ایرباس پهن پیکر امروز ساعت 16 در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست. این ایرباس که متعلق به شرکت هواپیمایی امارات است، با حدود 200 مسافر به مقصد ایران پرواز کرد. اینجا را ببینید.

ایثار افسر نیروی هوایی،زندگی مهندس چادرنشین و همسر و فرزندخردسالش را شیرین کرد. روایت این اقدام فداکارانه را اینجا ببینید.

روزنامه کیهان که در روزهای قبل نوشته بود،ظریف در نشستی در نیویورک اظهار داشته اگر مذاکرات به نتیجه نرسد،دوستان مادرانتخابات مجلس شکست خواهند خورد،امروز خبر خود را تصحیح کرد. خبر کیهان را اینجا ببینید.

23/212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    40 0
    من الان سربازم , تو مرخصی هستم , خدا شاهده اونقدر تحقیرم کردن که از یک ادم شاد به یه ادم افسرده و کینه ای دلیل شدم , با این بلا هایی که سرم اوردن هیچ وقت ازدواج نمیکنم , اگرهم خدایی نکرده ازدواج کردم به هیچ وجه بچه دار نمی شم تا به هدفشون که رریشه کردن ازدواج هست برسند ..........................
  • محمد IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    41 0
    افزایش سربازی نقض حقوق بشر هست
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    51 2
    دوسال از بهترین سالهای عمر یک جوان.........
    • ایرانی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
      2 40
      درسته که سیستم سربازی تو ایران دارای نواقصی هست. ولی اگر مردان این کشور به سربازی نرن چه کسی از کیان کشور دفاع کنه؟
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
      33 0
      از کیان کشور با دو سال تباه کردن عمر یک جوان دفاع نمیشه... از کیان یک کشور وقتی دفاع میشه که فساد نباشه،از کیان یک کشور وقتی دفاع میشه که مدیریت، تخصص، تعهد، نظم، قانون حرف اولو بزنه...
    • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
      31 0
      ینی با تو شدیم 77 میلیون، به این میگن کیان کشور آخه اسکل دوربین مدار بسته اختراع شده، برا چی باید جوون مملکت 24 ماه چشم بدوزه به افق؟ خبر تائید نکنی دیگه عمرا ً بیام اینجا.
  • امیر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    23 0
    لیسانسه ای که سر 4راه ایستاده کمکی به کیان کشور کمکی می کنه ؟ راننده ای که کارش بردن اوردن فرمانده پادگانه چی؟ جوانان کشورو سالهاست نابود می کنیم به اسم خدمت سربازی کجایه دنیا این قوانین رو اجرا می کنند به جای حرفه ای کردن ارتش و سپاه جوانان رو میبریم دو سال وقتشونو هدر میدیم من به شخصه حاضرم از یارانم انصراف بدم ماهی 40تومن تا اخر عمر بدم دولت خرج دفاع از کشور بشه اما اینجوری عمرم هدر نره اقاییون وقتی دو سال از بهترین روزایه انسان هدر میره چه جوری توقع دارید با 60تومن حقوق طرف بره ازدواج کنه؟بچه دارم بشه؟بعد تحصیل وقتی جوانمون دو سال از بازار کار عقب میوفته چطوری میتونه با این تورم به فکر ازدواج باشه ؟ منتشر کن خبر انلاین
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 4
    سربازي خوبه بچه هاى ننر لوس را ادم ميكنه