نسیم نوشت:

قرار بود شرکت ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز پیش‌فروش ویژه خود را با تحویل «پنج روزه» آغاز کند اما زمان ثبت‌نام در سایت برای این طرح تنها دوساعت بود و پیغام «ظرفیت تکمیل شده است» داد.

شرکت ایران خودرو امروز شنبه ۲۲ شهریورماه طرح فروش فوری شش محصول خود شامل خودروهای محصولات خانواده پژو ۴۰۵، وانت، پژو ۲۰۶، سمند، پژو پارس و رانا با زمان تحویل ۵ روزه آغازه کرد اما اجرای این طرح از همان ساعات نخست مشکلاتی را برای عموم مردم برای ثبت‌نام ایجاد کرد.

اما آنچه که پس از ساعاتی از آغاز پیش‌فروش شاهد آن بودیم پر شدن ظرفیت و تکرار ماجرای همیشگی اجرای این نوع طرح‌ها بود. سایت فروش این شرکت از ساعت ۱۲ این پیام را به مراجعه‌کنندگان خرید خود ارائه داد که «سامانه در حال بروز رسانی است لطفا از ساعت ۱:۱۵ به بعد مراجعه کنید». تا لحظه انتشار این خبر صفحه مربوط به ثبت‌نام این طرح کماکان بسته است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    63 2
    این فیلم همیشگی ایران خودرو روز اول می خواد بگه که کلی مشتری هست همه می خوان بخرن بخاطره همینه که سایت به مشکل خورده تا بلکن مردم و ترقیب کنه که روزای بعد از ترس اینکه تمموم نشه همه بیان بخرن . نخرین مردم اینا همش بازیه برای اینکه خودش سود کنه واز این واموندگی رکود بازار درآد.
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    53 1
    دلیل آن کاملا مشخص است.دلال ها می توانند بازار خودرو را داغ نگهدارند.اگر قرار باشد هر کسی به راحتی ثبت نام کند و پنج روز بعد صاحب خودرو شود یعنی حذف دلالی و این احتمالا تب ثبت نام و فروش کاذب خودرو را پایین می آورد
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    67 3
    یعنی ملت رفتن خریدن ...عجب مردمی
  • بی نام GB ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    55 1
    مردم که نه دلالهای ایران خودرو
  • رضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    8 40
    فقط پارس ارزش داره اختلاف قیمت داره
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    25 0
    در اقتصاد و بازاریابی یه اصلی وجود داره به اسم عرضه و تقاضا که هر کدام از این دو اگر دچار اختلال شود بازار را بهم خواهد ریخت و واقعا اگر از ترفند عرضه کم و تقاضای زیاد بخواهند سودی حاصل کنند شاید در کوتاه مدت موثر باشد ولی در درازمدت این چرخه از تولید همواره دچار ضعف و نقصان خواهد بود بنابراین بجای تکرار این نمایش بهتر است نسبت به عرضه محصولات به موقع و در زمان نیاز مردم اقدام نمایند تا صنعت خودرو علیرغم رکود فعلی دوباره احیا شده و این چرخه از تولید دور خارج نگردد. تا برای آن جایگزین ایجاد شود.