مهر نوشت:

هنرمند برجسته عرصه سینما و تئاتر کشور گفت: اگر گزارشی از تعطیلی سالن سینمایی منتشر می‌شود بدلیل کم شدن کار در سینماها است.

محسن قاضی مرادی هنرمند برجسته عرصه سینما، تئاتر و رسانه خانگی کشور عصر دوشنبه در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در زمینه وضعیت اکران فیلم‌ها در سینماها بیان داشت: امروز در سینما به هر طریقی فیلم‌ها برای مردم اکران شود، آن روش و طریق اکران فیلم مفید خواهد بود.

قاضی مرادی ضمن بیان این مطلب که آشنا و آشتی کردن مردم به فیلم‌ها مهم است، اظهار داشت: امروزه اگر گزارشی از تعطیلی سالن سینمایی منتشر می‌شود بدلیل کم شدن کار در سینماها است.

این هنرمند عرصه سینما و تئاتر با بیان اینکه اگر کار سینمایی بیشتر شود مطمئنا علاقه مردم به سینما نیز بیشتر خواهد شد، بیان داشت: تنوع و حجم فیلم‌ها در سینما موجب رشد علاقه مردم به سالن‌های سینما می‌شود.

محسن قاضی مرادی با اشاره به سوال اهمیت پیشکسوتان عرصه فیلمسازی در کشور ایران پاسخ داد: متاسفانه تاکنون هیچ کاری صورت نگرفته است البته بنده جدا از این مقوله، بسیاری از هنرمندان در این عرصه از نظر امنیت مالی و شغلی در مضیقه هستند.

مهوش وقاری همسر هنرمند نامی ایرانی محسن قاضی مرادی در سومین روز از اکران فیلم های جشنواره یاس در سینما بهمن آمل نیز عنوان داشت: اکران روزانه ۱۲ فیلم جشنواره بین‌المللی یاس در آمل که در سه پرده سینمایی برگزار می‌شود کار بسیار بزرگ و زیبایی است.

وی که برای مشاهده فیلم «آرزویت را به خاک بسپار» با بازیگری همسر خود به سینما بهمن آمل آمد، تصریح کرد: برای دیدن فیلم آرزویت را به خاک بسپار که در آن همسرم محسن قاضی مرادی نقش‌آفرینی می‌کند به سینما بهمن آمدیم که گمانم این فیلم فردا اکران می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =