لاریجانی:با تمام قوا از نیرو‌های مقاومت حمایت می‌کنیم/خباثت صهیونیست ها در جنگ غزه بیشتر شده است

رئیس مجلس گفت:مردم فلسطین اکنون نیازهای بسیاری دارند و ایرانیان برای رفع نیازها پا پیش گذاشته اند و حمایت و پشتیبانی از آنها باعث عزت ملت ایران می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در جمع با شکوه مردم شهر کرج به مناسبت راهپیمایی روز قدس با اشاره به جمعیت یک و نیم میلیون نفری در غزه گفت: در جنگ 33 روزه بر علیه غزه اسرائیل برای نخستین بار در جنگ با مسلمانان شکست سختی خورد و 2 سال پس از آن نیز جنگ 8 روزه را آغاز کرد.
وی ادامه داد: در این جنگ اسرائیل از تمام امکانات برای سرکوبی مردم غزه استفاده کرد اما مقاومت با امکاناتی که در اختیار داشت اسرائیل و جهانیان را شوکه کرد.
وی ادامه داد: جنگ سوم نیز که اکنون با فاصله 2 سال از جنگ 8 روزه رخ می دهد صدها شهید و هزاران مجروح طی 18روز به جای گذاشته و این موضوع خباثت رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته نشان می دهد اکنون اسرائیل بیمارستان ها و مدارس را بمباران می کند و در کمال ناباوری آن را به صورت علنی اعلام و جالب اینجاست که آمریکا نیز این موضوع را حمایت می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع مقدس ایران گفت: شاید در زمان آن جنگ هم این اتفاقات رخ داد اما هیچگاه به صورت علنی آن را قبول نکردند اما این بار رسما جنایات اعلام می شود که دلیل آن به وجود آمدن بی حیایی سیاسی در عرصه بین المللی است.

وی در رابطه با دلایل رژیم صهیونیستی برای مناسب بودن حمله به فلسطین گفت: شرایط به هم ریخته منطقه بحران بوجود آمده در برخی کشورهای اسلامی، جنگ درونی سوریه به عنوان کشوری پیشرو در جنگ با اسرائیل، رقابت های بی جا و خطرناک برخی کشورهای منطقه برای کسب امتیاز و درگیری های تروریستی میان امت اسلامی رژیم صهیونیستی را وسوسه به حمله به فلسطین کرد.

لاریجانی ادامه داد: خشونت اسرائیل باعث شد که این رژیم به عنوان رژیمی سرکوب گر در جهان شناخته شود اما نکته مثبت آن ایجاد همبستگی در دنیای اسلام بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قدرت دفاعی مقاومت ضربه دیگری به اسرائیل وارد کرد گفت: ماجرای جنگ از غزه به کل فلسطین اشغالی سرایت کرد و این موضوع بیانگر همبستگی میان مردم مظلوم فلسطین است.

/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =