تسنیم نوشت:

فرمانده اسبق سپاه در نامه‌ای خطاب به فرمانده گردان‌های قسام نوشت: نبرد شما ادامه دارد و سلاح و مهمات مورد نیاز شما ازدل سنگ هم که باشد بدستتان خواهد رسید. مطمئنا حمله اسرائیل به غزه به انتفاضه جدیدی تبدیل خواهد شد.

متن نامه دکتر رضایی که در اوج حملات رژیم صهیونیستی، خطاب به محمد الضیف فرمانده گردانهای قسام نوشته شده است، به شرح ذیل است:

«بسم الله قاصم الجبارین
برادرعزیزم محمد الضیف فرماندهی گردان‌های قسام
ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

باسلام
درود خدا برشما ورزمندگان مبارز فلسطینی

اخبار شما را دائما دنبال و گام به گام همراه‌تان هستیم. در عین تاثر عمیق ازجنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها، از مقاومت و پیروزی‌های افتخارآفرینتان به خود می‌بالیم. نبرد دلاورانه شما نشان داد که نه گنبد آهنین و نه تانک‌های مدرن اسرائیل نمی‌تواند محل وپناهگاه امنی برای آن‌ها باشد. آری بجنگید چرا که درمقابل رژیمی که قریب هفتاد سال، منطقی غیر ازجنایت و آدم کشی ندارد غیر از مقاومت چه راهی باقی مانده است؟ با رژیمی که تن به رفراندوم و مردمسالاری و آزادی درتعیین سرنوشت به ده میلیون فلسطینی درداخل وخارج فلسطین نمی‌دهد و آن‌ها را از داشتن حقوق اولیه محروم کرده است چه باید کرد؟ با رژیمی که هرچند یکبار از زمین و آسمان و دریا وحشیانه به مردم محاصره شده حمله و صد‌ها نفر را قتل عام می‌کند چه باید کرد؟ آری راهی جز مقاومت باقی نمانده است. دولت‌های اروپایی و آمریکا که دم از حقوق بشر وصلح می‌زنند سازمانهای بین المللی را از تصمیم گیری بازداشته‌اند. آن‌ها که برای کشتن یک حیوان در اروپا سر و صدا براه می‌اندازند درمقابل کشتن صد‌ها کودک و زن بی‌گناه سکوت کرده‌اند. آن‌ها چه توجیه و دلیلی برای افکار عمومی جهان دارند. می‌گویند اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند. آیا کودکان و زنان محاصره شده حق دفاع از خود ندارند؟
پس راهی جز مقاومت باقی نمانده است.
برادر عزیزم فرمانده شجاع و با غیرت فلسطین
تصور غلط اسرائیل این است که چون بی‌ثباتی‌هایی در کشورهای سوریه و عراق و مصر بوجود آمده و ایران هم تحت فشارهای آمریکا درمحاصره اقتصادی است پس فرصتی برای آن‌ها فراهم شده تا دیگر بار برای احیای حیثیت ازدست رفتهٔ سال‌های اخیر، شانس خود را بیازمایند. شکست‌های پی‌درپی آنها در تجاوز به جنوب لبنان در نبرد سی وسه روزه حزب الله و مقاومت قبلی شما در غزه به شدت اقتدار پوشالی اسرائیل را مورد سئوال قرار داده بود. اماچه کسی قبول می‌کند که کشتن ده‌ها کودک وزن نشانه اقتدار یک ارتش مدرن است. کودک کشی نه تنها نماد قهرمانی نیست بلکه بیانگر ضعف و ناتوانی و ورشکستگی است. اسرائیل نه تنها از نظر اخلاقی بلکه از نظر نظامی هم شکست سنگینی خورده است. قبول کنیم که چنین رفتارهایی عامل اصلی خشونت و جنایت در سطح بین‌المللی است. اگر در سراسر جهان هر روز صد‌ها انسان بیگناه کشته می‌شود مربوط به کانون‌های خشونت آفرینی از جمله اسرائیل جنایتکار است.
رزمندگان دلاور اسلام
شکست صهیونیست‌ها در نبردهای جاری به عنوان نقطه عطفی درخشان در تاریخ مبارزات فلسطین ثبت خواهد شد. به صهیونیستهای آدم کش و جنایتکار نشان دهید که مقاومت، شکست ناپذیر و نقطه پایان اسرائیل فرا رسیده است. مطمئن باشید که اسرائیل به سرازیری سقوط کشیده شده است. برای اولین بار پروازهای بین المللی اسرائیلی را لغو کردید و در فرودگاههای فلسطین پرنده‌ای پر نمی‌زند. ناقوس ترس و مرگ صهیونیست‌ها به صدا در امده و تا امروز قریب به پنجاه نفر از نظامیان اسرائیل خودکشی کرده‌اند.
فرزندان شهادت و جهاد اسلامی
اینجانب به نمایندگی از فرماندهان دفاع مقدس تاکید می‌کنم که با تمام توان و امکانات از شما دفاع و حمایت خواهیم کرد. شما مجاهدان و بیدار دلانی هستید که سینه خود را سپر حوادث امت اسلامی کرده‌اید. ما به شما افتخار می‌کنیم. نبرد شما ادامه دارد و سلاح و مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد بدستتان خواهد رسید. مطمئنا حمله اسرائیل به غزه به انتفاضه جدیدی تبدیل خواهد شد. و اگر اسرائیل به حملات خود ادامه دهد رزمندگان فلسطین از حصار غزه بیرون آمده و مردم شهرهای نزدیک را از دست صهیونیست‌های جانی آزاد خواهند کرد. بی‌تردید درحملات هجومی و پارتیزانی، صهیونیست‌ها توان دفاع ازخود راندارند. ده تا پنجاه نفر اسیر صهیونیست در هر شهر، بهترین سپر دفاعی از آن شهر است. بدیهی است اشغالگران در چنین شرایطی هیچ راهی جز تسلیم در مقابل شما نخواهند داشت.
به خدا توکل کنید ومطمئن باشید که «وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم.»
محسن رضایی/ ۱۸ رمضان ۱۴۳۵
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    ما هم در کنار مردم مظلوم غزه هستیم.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      این منفی ها ما هک کردن داده شده و کاملا مشکوک است
    • reza A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      خیلی متاسفم واسه کسایی که منفی دادند. مردم غزه الان در ماه مبارک رمضان تحت سخترین شرایط هستند. فقط خدا به دادشون برسه.
    • ایلیا GB ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      جناب بی نام من امتحان کردم با فایرفاکس و هر مرورگری یکبار بیشتر نمیشه مثبت یا منفی داد
    • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      86 11
      فقط امیدوارم دوستان گردانهای قسام مثل جناب خالد مشعلحماس که از تجزیه طلبان سوری و غیر سوری حمایت کردند و حرمت نمک و کمکهای سوریه و ایران رو نگه نداشتند نشه
    • من GB ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      39 30
      بزودی رفح را فرشتگان مامور الهی باز خواهند کرد بنی اسراییل بزودی به دست عمر عاص خواهد افتاد این به خاطر اعمال زشتشان است انها دوباره پست خواهند شد افسوس که بنی اسراییل عهد خویش با خدا را شکست و به طغیان خویش ادامه داد بنی اسراییل دوبار عذاب خواهد شد یکبار به دست فرزند هند جگر خوار ذلیل خواهد شد سفیانی برای بیعت دست دراز خواهد کرد و وقتی بنی اسراییل خاین دست برای بیعت دراز می کند دستهایشان را قطع خواهد کرد فرزندانشان را خواهد کشت و انان را همچون قومی وحشی اواره خواهد کرد در ان روزگار سیاه باز دست از خیانت بر نمی دارند تا به دست سرورمان امام زمان برای همیشه از روی زمین محو شوند و قومی صالح از اولاد یعقوب ع جانشین این قوم شریر شوند
  • ali A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    زنده باد محسن رضایی
    • سیروس IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      86 10
      یک سری مسلمان هم در یکی از شهرهای چین کشته میشدند اونموقع چرا صدای حمایت کسی بلند نبود؟
  • محمد A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    متاسفم واسه اون دسته ادمایی که یه غریبه مثل رونالدو میاد از فلسطین حمایت می کنه ما ایرانی ها که دم از مردونگی و عزت و شرف می زنم نمی فهمیم غزه کیه و چیه متاسفم درک درستی از واقعیت نداریم
  • محسن IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    زنده بادمحسن رضایی ومقاومت غزه وفلسطین ولبنان وسوریه . وانشاالله رژیم اسرائیل محوخواهدشد.
  • jalal A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    دوستان مدعی صلح و دموکراسی آیا اگر برای 11 سپتامبر هم نظر خواهی بود منفی میدادید؟ جدا از مسائل سیاسی آیا انسانیت حکم نمیکند حداقل با زبان از این مردم بی دفاع حمایت کنیم؟کدام انسان میتواند بی تفاوت به این همه ظلم و کشتار زن و کودک به بدترین و وحشیانه ترین شکل ممکن در ماه رمضان باشد؟ کدام وجدان بیداری میتواند لحظه ای خود را بجای پدر ومادرانی نگذارد که هر لحظه شاهد کشته شدن عزیزانشان هستند.چه شده است شما را؟؟جدای از دین، انسانیت کجا رفته ؟؟
  • مجيد A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    درودبرمحسن رضايي
  • م EU ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    ما هم همراهیم محسن جان.
  • 1 IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    آیه قرآنی عبارت "إن تنصروا" درست است . به امید پیروزی مسلمانان جهان
  • بسیجی IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    سلام و درود بر حاج محسن رضایی
  • بسیجی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    ما پشت مردم مقاوم غزه هستیم: پیامبر ص می فرماید: هر کسی شب را به صبح برساند و به امور مسلمانان توجه نکند مسلمان نیست
  • ناشناس IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    درود بر فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس حاج محس رضایی
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    48 8
    هیچ کس زیر نامه پست سابق خود را نمی نویسدهرکسی که این فاجعه را می بیند باید برای صلح تلاش کند نه آتش بیاری نکنه محسن رضایی کارخانه اسلحه سازی دارد و یا همچنان فرمانده سپاه است هرکس باید در حد و اندازه خود صحبت کند
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    45 9
    خبر چرا منتشر نمي كني؟ احتمالا خيليا گفتند خوب شد اين آقا رئيس جمهور نشد... ما همراه فلسطين هستيم و خواهيم بود، ولي بوق و كرنا سياست درستي نيست
  • عادل A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    24 58
    به خودم افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که در مقابل ظلم و ستم ها سکوت نمی کند.
  • دوست IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    16 51
    انشاالله بزودی مظلومین بر جهان حاکم خواهند شد و ظلم هیچگاه پایدار نیست و انسانیت حکم می کند که همه باید در کنار مظلوم و در مقابل ظالم بایستیم تا ظلم ریشه کن شود .
  • منفی A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    57 9
    منفی به جنگ. منفی به دخالت در دیگر کشور ها
  • ض IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    13 55
    درود بر مجاهدان راه خدا. درود بر فرزندان خمینی کبیر. خبر آن لاین خواهشمند است: 1بین کلمات اسپیس زده شود: «...کودک وزن نشانه...» این طور نوشته شود: «... کودک و زن نشانه...» 2 در جلو جملاتی که در حالت منادا هستند باید علامت گذاشت: «رزمندگان دلاور اسلام»
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    56 14
    هیچ کس با انسانیت و نوع دوستی مخالف نیست. این منفی ها معنی دیگری داره. ما واسه مردم خودمون چه کردیم؟
  • مهران A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    52 8
    میشه کمک کرد و فتنه ایجاد نکرد. دشمن ترسو مترصد اثبات نقش ایران هست و ما خودمان ادله ایجاد می کنیم ؟؟؟ آیا عربستان اعلام کرد ما موافق حمله اسراییل هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    51 18
    هیتلر:"می‌توانستم همه یهودی‌ها را بکشم، اما تعدادی از آنها را باقی گذاشتم تا جهان بداند چرا قصد داشتم آنها را نابود کنم."
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    32 64
    درود خدا بر گردانهای عز الدین قسام
  • پدرام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    73 23
    ای کاش وام ازدواج 2 میلیون جوان که یکساله منتظرن هم از دل سنگ بهشون بدن.چراغی که به خانه رواست....
  • امیر1346 A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    42 9
    با ز هم غیرت آقارضایی ما که از کشور های عرب ادم باغیرتی ندیدیم من رزمنده دوران جنگ بودم تا به چشم خود جنگ را نبینیم درمورد جنگ نابرابر نمیتوانیم قظاوت کنیم لطفا کسانی که به این کار منفی میدند یکم خودرا جای مردم بی دفای غزه بگذارند اگر زن وبچه شمارا جلوی چشم شما بکشند چه حالی به شما که دم از دخالت کشور های دیگر میکنید دست میدهد ما انسان هستیم وقتی یک حیوان را میبینیم که مشکلی برایش پیش امده چقدر نارا حت میشویم اینهاکه انسان هستند وقتی میشنویم که آمریکاه 2000 نیرو برای کمک به اسرائیل میفرستد شما فکر نمیکنید ماهم باید به زن وبچه های بی گناه فلسطینی کمک کنیم ما ایرانی هستیم وباید غیرت ایرانی بودنمان را به جهان ثابت کنیم
  • م علی زاده A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    11 18
    اینکه محسن رضای شخص بزرگی واسه ما ایرانیها شکی نیست .. اسرایل داره مردم بیگناه رو میکشه شکی نیست... ماهم آرزوی نابودی اسرایل رو میکنیم ... ماهم میخایم این مایه ننگ اسرایل از جامعه بین المللی پاک بشه .... اما دوستان من فقط میتونم به مردم غزه بگم امیدتون به خدا باشه همین...
  • تدبیر IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    7 0
    با سلام به همه مردم فهیم ایران چرا سر منفی مثبت دعوا میکنین؟اولا سیاست هر کشوری به خودش مربوط میشه و سازمان ملل،دوما ما خودمون این همه مشکل و کمبود با توجه به منابع سر شار ایران داریم،بهتر همه به خصوص کسانی که برای مصارف این منابع اقدام میکنند اول به فکر ارامش و امنیت کشور خودمون باشند و اگه برطرف شد و کمبودی نبود برای کشور هایی که نیاز دارند مصرف بشه،زیادن جوانهای بیکار،مشکل ازدواج بیداد میکنه ،زیادن ادمهایی که به یک وعده غذایی محتاجن،سعی کنیم درگیر جنگ قدرت نشیم .
  • سید A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    0 10
    سلام خدا بررزوندگان 8سال دفاع مقدس رضایی 8سال جنگ را در دوران بی سلاحی چرخاند وبه پیروزی رساند .