واکنش یکی از روزنامه های اصلاح طلب به گزارش صداو سیما درباره انعکاس اخبار غزه

در واکنش به اعتراض بخش خبری 20:30 تلویزیون به عدم انعکاس اخبار حملات غزه در رسانه های اصلاح طلب، مدیر مسئول و خبرنگاران روزنامه اعتماد بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، این بیانیه که با امضای مديرمسئول، سردبير، خبرنگاران و عكاسان روزنامه اعتماد منتشر شده به شرح زیر است:

غزه جان ندارد ، جنگ را پايان دهيد

آفتابی که روز دوشنبه در غزه طلوع کرد، سرخی خون بيش از 90 شهيد جدید غزه را روی دست این سرزمین داغ گذاشت. سیزدهمین روز حملات به نوار غزه خونین‌ترین روز فلسطین در سال 2014 را رارقم زد امروزدر چهار دهمين روز حمله ناجوانمردانه و غير انساني به غزه تعداد شهدا كه اغلب زن و كودك هستند به بیش از 400 نفر رسیده و با وجود درخواست دیرهنگام شورای امنیت بمباران غزه و كشتار كودكان وزنان همچنان ادامه دارد.

چشم‌پوشی نهادهای بین‌المللی مسئول و قدرت‌های بزرگ جهان بر این کشتار دسته‌جمعی همانقدر باورنکردنی است که افزایش هر روزه جمعیت شهدا و زخمي ها.آتش‌بس‌های چند ساعته نه مرز را برای ورود دارو و خروج آوارگان باز کرد، نه فرصتی داد برای سوگواری بر مزار مردمی مظلوم که در لحظه مرگ هیچ سلاحی در دست نداشتند. بنگاه‌های خبری بنابر مشی خود اخبار غزه را پوشش می‌دهند، اما هیچ سیاست و تلاشی برای انعکاس یک جانبه اخبار نمی‌تواند فاجعه ریختن خون 370 انسان غیرمسلح را تکذیب کند.

ما امروز نداي مظلوميت مردم غزه را فرياد مي زنيم ، با قلم و زبان خويش " تيتر خواهيم زد كه غزه جان ندارد ، جنگ را پايان دهيد "وهمراه با مردم مظلومي خواهيم ماند که خانه‌هایشان بر سرشان آوار می‌شود. كودكانشان قرباني مي شود .همراه با مردمی که هنوز در نوار غزه با دست‌های خالی و ایمان‌شان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌کنند. قلب و قلم ما همراه شماست، حتی اگر هیچ گزارشی نتواند چشم‌های بسته به روی سرزمین شما را باز کند.ما همچون تمام آزاديخواهان جهان با محكوم دانستن كشتار مردم بي دفاع غزه انتظار داريم مجامع بين المللي و شخصيت هاي صلح طلب و تاثير گذار براي نجات مردم غزه و برقراري آتش بس و فوري اقدام عملي انجام دهند.

/212 27

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ES ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    281 6
    از کجای این متن متوجه شدی که در واکنش به خبر صدا و سیما است؟ یعنی واقعا روزنامه اعتماد منتظر انتقاد صدا و سیما بود واسه همچین خبری؟؟
  • مهدی RO ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    گفته اخبار غزه رو انعکاس ندادید، راست هم گفته. حالا هی بیانیه بدید.
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
      مگه زوریه؟ بقیه روزنامه ها که از بیت المال می برند انعکاس می دهند.
    • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
      صدا و سیما هم خیلی چیزا رو انعکاس نمیده...
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
      این وضعیت غزه ایشالله نصیب همه طرفداران امریکا و اسراییل بشه تا بیشتر قدرشو بدونید
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    الان توجیهات در دستور کاره.همینا هستن که شعار نه نه لبنان رو حمایت میکردن یا سکوت میکردن الان دیدن افکار مردم اینجوریه ژست...
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    ماشاله رسانه های زیادی دارن اخبار غزه رو پوشش میدن بذارید دوتا روزنامه هم خبرای مملکت خودمونو انعکاس بده برادر ضرغامی