آنونس فیلم تلویزیونی «ته خط» با بازی مجید صالحی و لیندا کیانی

تله‌فیلم «ته خط» به کارگردانی منوچهر هادی جمعه پنج اردیبهشت ساعت 14:50 از شبکه یک پخش می‌شود.

 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ته خط» پنج شخصیت اصلی دارد که در یک زمان واحد، سه داستان موازی را پیش می‌برند.

معین و نازنین با بازی مجید صالحی و لیندا کیانی، یحیی و معصومه با بازی سیروس همتی و نازنین کریمی و رسول با بازی عارف لرستانی، شخصیت‌های این سه داستان هستند و نهایتا سرنوشت‌شان در یک اتفاق واحد بهم گره می‌خورد.

داستان از روی فیلمنامه‌ای از امیر عربی، از داستان یحیی و معصومه شروع می‌شود. آن‌ها که در آستانه ازدواج هستند بعد از مدت‌ها در یکی از کوچه پس کوچه‌های جنوب شهر منزلی را اجاره می‌کنند، در روزی که آن‌ها در حال راست و ریس کردن خانه‌شان هستند، چند خیابان آنطرف‌تر سه جوان به سرکردگی معین راشد دست به سرقت از یک بانک می‌زنند و...

«ته خط» به کارگردانی منوچهر هادی محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک است.

 

وحید سعیدی که پیش‌تر تله‌فیلم «خراش» را برای شبکه چهار تهیه کرده بود به همراه سیدعلیرضا میرزا مصطفی، تهیه‌کنندگی این تله‌فیلم را به عهده دارند.

دیگر عوامل «ته خط» عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: وحید دوزنده، صحنه و لباس: مریم رحمانی، موسیقی: بابک میرزا خانی، گریم: فاطمه سلطانی، برنامه‌ریز: آلما سعادتی، دستیار کارگردان: حمید باب الحوائجی، منشی صحنه: محمد بقایی، ناظر کیفی: یوسف سید مهدوی، عکاس: دنیا راد، مشاور رسانه‌ای: مرجان فاطمی، دستیار تدوین: احسان واثقی، طراح تیتراژ: پژمان ابو القاسمی و مدیرتولید: مهدی پور‌موسی.

هادی این روزها فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» را روی پرده سینماها دارد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =