تشکر رئیس شورای شهر از اهالی عباس آباد و امیدواری برای شهر آفتاب

احمد مسجدجامعی،‌ رییس شورای شهر تهران در جریان بازدید از اماکن فرهنگی منطقه هفت تهران به فروشگاه مرکزی شهر کتاب رفت و از این فروشگاه بازدید و اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی سال آتی در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود.

رییس شورای شهر تهران طی این بازدید به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران طی سال‌های گذشته، برای اهالی منطقه، مشکلاتی را ایجاد کرده است اما با انجام دو اقدام می‌توانیم بخشی از این دشواری‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: نخست اینکه از مردم و شهروندان این منطقه از تهران تشکر کنیم، دوم اینکه پیگیری‌های لازم را از سوی شورای شهر تهران انجام دهیم تا شهر آفتاب که برای این منظور در حال ساخت است، هرچه زودتر راه‌اندازی و افتتاح شود.

رضا نگهبان، شهردار منطقه هفت نیز اظهار داشت: اگرچه امیدواریم مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تا سال آینده افتتاح شود اما شهرداری منطقه هفت هر ساله برای برگزاری نمایشگاه کتاب، تمهیداتی می‌اندیشد و سعی می‌کند تا مسائلی همچون وضعیت آسفالت، فضای سبز و دیگر خدمات شهری را بهبود ببخشد.

سید محمدرضا امام پور، معاون اداری مالی موسسه شهرکتاب نیز ضمن خوشامدگویی به رییس شورای شهر تهران با ارائه گزارش مختصری از کارهای فرهنگی صورت گرفته در فروشگاه مرکزی شهر کتاب گفت: این مجموعه درنظر دارد در سال ۱۳۹۳ سلسله نشست‌هایی را با موضوع تهران‌گردی و تهران‌شناسی با حضور کارشناسان و هنرمندانی که در این عرصه فعالیت کرده‌اند، برگزار کند. وی افزود: در نشست‌های تهران‌گردی و تهران‌شناسی، کارشناسان، نویسندگان یا هنرمندانی که از تهران گفته، نوشته یا ترسیم کرده‌اند، درباره جنبه‌های مختلف شهر و شهرنشینی سخن خواهند گفت.

خسرو آبادی، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران و همچنین جمعی از اعضای شورایاری منطقه هفت در جریان بازدید مسجدجامعی از شهر کتاب حضور داشتند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    مردم چه شكلي برند،شهر آفتاب؟يك خط مترو جواب نميده و بعدش چون ساير وسايل حمل و نقل عمومي براي اونجا ضعيفه يا گرون در مياد يا اين كه همه وسيله نقليه شخصي ميارند كه باعث ترافيك سنگين ميشه،الان همينطوريش اونجا ترافيك ستگين داره،هزينه اونجا رو خرج كنيد 2 خط مترو به نمايشگاه فعلي وصل كنيد كه يكيش ميتونه خط 7 باشه و يك خط مونوريل در پارك وي كه طرحش بوده ،اين طوري تو منطقه نمايشگاه فعلي هم ترافيك نميشه،اين طوري از همين الان هم هزينه ها مياد پايين و هم مردم تو ترافيك نمي مونند
  • بی نام IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    وقتی مدیریت شهری وجود ندارد و هرساله دهها هزار نفر به تهران مهاجرت می کنند شهر اینگونه بی دروپیکر بزرگ میشود و نتیجه اش این میشود که با برنامه ریزی غلط شهر آفتاب را به محلی خارج از محدوده شهر ببریم تا مسافرت رفتن به شهر دیگر راحت تر از رفتن به شهرآفتاب باشد