مهر نوشت:

تور کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری از دی ماه به اجرای شهرستان های خود ادامه می دهد.
محمدحسین توتونچیان، تهیه کننده کنسرت «چرا رفتی» درباره برگزاری این برنامه در شهرستان ها گفت: در صورت کسب مجوز و همکاری مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و نهادهای ذیربط سعی می کنیم این کنسرت را در هر شهری که سالن مناسب و امکانات لازم را داشته باشد، روی صحنه ببریم.

او گفت: این کنسرت تا کنون علاوه بر تهران در شهرهای کرمان، شیراز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، شهرکرد و ساری اجرا شده است و در پایان این هفته هم در روزهای اول و دوم آبان ماه اجرای مجددی در تهران خواهد داشت.

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس ادامه داد: ما در تمامی این شهرها بسته به جمعیت هر شهر حداقل دو اجرا داشتیم که مردم هنردوست کشور استقبال خوبی از این برنامه داشتند. همین استقبال ما را موظف کرد تا در پاسخ به علاقه مخاطبان در تلاش باشیم که تور شهرستان های کنسرت چرا رفتی را در دی ماه ادامه دهیم.

در کنسرت «چرا رفتی» قطعات آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» اجرا می شود و سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه، حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای ، مهیار طریحی نوازنده سنتور، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، نگار نوراد نوازنده ویلنسل، آرین کشیشی نوازنده گیتار باس، سپند دادبه نوازنده عود و خورشید دادبه نوازنده تار هنرنمایی خواهند کرد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    1 0
    درود بر همایون شجریان عزیز.