۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

ایرنا نوشت:

براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، طی سه روز آینده در شمال غرب کشور نیز در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نیست.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از ظهر امروز در استانهای قم، مرکزی، جنوب سمنان و جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک قابل پیش بینی است و طی سه روز آینده برای شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی وزش باد و گرد و خاک پیش بینی شده است.

همچنین با افزایش دمای طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته دمای هوا در سواحل شمالی کشور افزایش می یابد و طی سه روز آینده دریای خزر مواجی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای امروز تهران گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 30 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 20 درصد و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 23 تا 34 درجه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا (سه شنبه) بین 24 تا 34 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

به گفته وی طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز چهارشنبه این هفته بین 25 تا 35 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد شد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =