ایسنا نوشت:

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش از راه‌اندازی سایت همسان گزینی در هفته آینده مصادف با "هفته جوان" در 11 خرداد ماه خبر داد و گفت: این سایت با همکاری موسسه تبیان اجرا شده و همسریابی جوانان را تسهیل می‌کند.


محمود گلزاری با حضور در خبرگزاری (ایسنا) و پاسخ به سوالات و مشکلات مخاطبان جوان در آستانه برگزاری هفته جوان، به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در تسهیل امر ازدواج و تشریح این اقدامات اشاره کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان با همکاری موسسه‌ تبیان سایت همسان گزینی" را طراحی و اجرا کرده است که در حال حاضر مراحل نهایی اصلاح را می‌گذراند.


وی در توضیح روش کار این سایت گفت: این سایت زمینه علمی داشته و در آن آزمون‌های روانشناختی انجام می‌شود. از این سایت11خرداد ماه مصادف با هفته جوان در محل موسسه تبیان رونمایی خواهد شد و در مراسم رونمایی تمام اطلاعات طرح را اعلام خواهیم کرد.


معاون وزیر ورزش و جوانان با یادآوری اینکه در یک سال گذشته کارعلمی سایت انجام شده است، تصریح کرد: پس از رونمایی، سایت به بهره برداری خواهد رسید.


محمود گلزاری در ادامه افزود: طرح همسان گزینی طرحی ملی است که در سراسر کشور اجرا خواهد شد و نحوه‌ کار سایت ترکیبی از طرح مجازی و حضوری است و سعی بر این است که در آینده بسته‌های آموزشی سه سال اولیه ازدواج نیز از طریق این سایت ارایه شود.


وی در پایان با بیان اینکه در دوماهه اخیر4 هزار ثبت نام در این سایت داشته‌ایم گفت: نزدیک به نیمی از آن افراد معتمدین بوده اند و نیمی را جوانان تشکیل دادند. اما تمایل ما به حضور معتمدین است زیر آنها احساس مسئولیت به ازدواج جوانان دارند و هر فرد که وارد سامانه می‌شود تعهد می‌کند که ازدواج جوان را تا مرحله نهایی پیگیری کند.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =