ایران نوشت:معاون اداری مالی اداره آموزش و پرورش شهر فریدونکنار در غرب استان مازندران در مسیر رفتن به اداره توسط یکی از همکارانش مورد سوءقصد قرار گرفت.

سلیمان قنبرنژاد از سوی یکی از همکارانش که به صدور حکم جا به جایی‌اش معترض بود با چاقو مورد حمله قرار گرفت و بشدت زخمی شد.
بر اساس این گزارش، با حضور و تماس مردمی در صحنه درگیری مصدوم به وسیله خودروی اورژانس 115 به یکی از کلینیک‌های درمانی فریدونکنار منتقل شده است.
فرماندار فریدونکنار در تماس تلفنی به خبرگزاری ایرنا حمله به معاون آموزش و پرورش این شهر و جراحت شدید این مدیر فرهنگی را تأیید کرد.
مهرداد ابراهیمی گفت که قنبرنژاد توسط یکی از همکارانش مورد حمله قرار گرفت و برای درمان به یکی از کلینیک‌های این شهر منتقل شد.
وی جزئیات بیشتر در مورد این درگیری و حواشی آن را به پس از بررسی کارشناسی از سوی مسئولان موکول کرد و گفت که در شرایط کنونی، درمان فرد زخمی شده اولویت کاری است.
فرماندار فریدونکنار در عین حال علت این درگیری را طبق گزارش اولیه جا به جایی مهاجم به دلیل محکومیت اداری دانست.  بنابر این گزارش، مرد مهاجم که 40 ساله و از معاونان اجرایی یکی از مدارس فریدونکنار است نیز توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    احتمالاً کارمند بیچاره از فوران اشتباهات مدیر جونش به لبش رسیده بوده واین رفتار ناشی از مدیریت غلط ونابلدی است که بعضی ها فقط فیگور مدیریت میگرن ودیگران را گرفتار اشتباهات خودشون میکنن..
  • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    کسی این کار رو میکنه که جون به لب بشه. ببین چه بلایی سر اون بدبخت آوردین که همچین حماقتی کرده. حالا خودشم گرفتار شده. به وقت عصبانیت لطفا 5 دقیقه تامل کنید و بعد تصمیم بگیرید تا آینده تون تباه نشه
  • همکار A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    2 0
    من نمی گم کار اون آقا درست بوده ولی آیا این درسته که سه روز مونده به وضع حمل خانم معاون مدرسه ضارببهش بگی بیا همین الان جابجا شو؟ این آقا ازش بعید بود که همچین کاری بکنه