روزنامه ایران نوشت: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوان ٢٢ ساله‌ای که با اغفال زنان میانسال در سایت‌های صیغه و همسریابی اقدام به اخاذی از آنان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان گفت: چندی‌پیش زنی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد با جوانی در یکی از سایت‌های صیغه و ازدواج موقت آشنا شده و پس از گذشت چند ماه این فرد با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی، اقدام به اخاذی کرده است.
کاکوان با بیان اینکه در پی دریافت این گزارش، بلافاصله تیمی ویژه رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داد، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس فتا با شیوه‌های مختلف و مهندسی معکوس سرانجام ردی از این جوان ٢٢ ساله پیدا و پس از اخذ مجوز قضائی در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل کردند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: متهم با عضویت در سایت‌های ازدواج موقت و صیغه اقدام به شناسایی زنان بالای ٣٥ سال که وضع مالی مناسبی نیز داشتند، کرده و با آنان آشنا شده است. وی ادامه داد: این متهم عمدتا طعمه‌های خود را از میان زنان ثروتمند و کارمند انتخاب کرده بود تا پس از به‌دست‌آوردن تصاویر شخصی‌شان به بهانه به‌خطرانداختن موقعیت شغلی یا مواردی از این دست از آنان اخاذی کند.
وی گفت: این فرد پس از آشنایی با زنان خود را فردی معتقد و پایبند به اصول معرفی کرده و ظرف مدت سه تا چهار ماه از طریق تلفن همراه و شبکه‌های مجازی با طعمه‌های خود در ارتباط بوده و پس از این مدت درحالی‌که اعتماد آنان را به خود جلب کرده بود، با این افراد قرار ملاقات گذاشته و در جلسات بعدی عکس‌ها و تصاویر خصوصی آنان را جمع می‌کرد.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باران IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    5 11
    بسوزونیدش
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    14 10
    خاک بر سر زنی که با یک پسره 22 ساله میره رابطه بر قرار میکنه والا حقمونه بعضی چیزا