مدیرفنی خوش تیپ یووه از بازی با کریس رونالدو می ترسد؟/ندود : هیچکس شانسی برای ما قائل نیست

یووه پس از 12 سال بار دیگر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است .

 

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ،آخرین بار آنها سال 2003 در این مرحله با رئال مادرید بازی کردند و علیرغم شکست در دیدار رفت ، توانستند در بازی برگشت مادریدی ها را شکست داده و به فینال برسند. اما همه رویارویی این دو تیم را بافینال سال 1998 بخاطر می آورند که مادرید با تک گل میهاتوویچ یووه را شکست داد و قهرمان اروپا شد.

کارلو آنچلوتی مربی رئال پس از مشخص شدن حریف در مرحله نیمه نهایی گفت :«یووه باشگاهی با سابقه درخشان است که فصل موفقی را سپری می کند و عملا قهرمانی را در این فصل سری آ بدست آورده است . آنها به این ترتیب راحت تر از ما می توانند  بر بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان تمرکز داشته باشند. ما مطمئن هستیم که می توانیم به رویای مان برسیم و برای دومین بار متوالی در فینال بازیها حضور پیدا کنیم.  مادرید باید برای رسیدن به این هدف در بهترین فرمش ظاهر شود و با همان انگیزه و هیجانی که مقابل اتلتیکو قرار گرفت، با یووه بازی کند. هواداران سال قبل در نیمه نهایی کمک زیادی به ما کردند و امیدوارم امسال هم با هیجان از ما در نیمه نهایی استقبال کنند. »

آندره آ بازاگلی مدافع یووه هم درباره این دو بازی سرنوشت ساز گفت :«برای هر دو تیم بازی سختی را پیش بینی می کنم. می دانم که برای پیروزی ما شانس کمتری را قائل می شوند ولی نباید فراموش کنیم که ما سال قبل در مرحله گروهی دو بار با رئال بازی کردیم و در هر دو بازی هم موفق عمل کردیم. آنها کریس رونالدو و چند بازیکن فوق العاده دیگر دارند ولی ما کاملا آماده خواهیم بود و برای گرفتن نتیجه مطلوب در مادرید به میدان می رویم. »

پاول ندود مدیر فنی یووه هم ضمن اشاره به خاطره بازی مقابل رئال گفت :« خوشحالیم که پس از 12 سال باید با مادرید در این مرحله بازی کنیم. من از بازیهای قبلی مقابل این تیم ( نیمه نهایی سال 2003 لیگ قهرمانان) خاطرات خوشی دارم . ما لیاقت رسیدن به نیمه نهایی بازیها را داشتیم و برای ما و هواداران رسیدن به این مرحله افتخار بزرگی است . هیچکس از این جا به بعد روی ما حساب نمی کند و ما هم نمی خواهیم خودمان را فریب دهیم ولی همه می خواهیم دو بازی خوب ارائه دهیم و نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا به فینال برسیم. »

43281

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =