واقعیت‌های حاکم بر فضای اقتصادی مازندران احصاء شود

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه واقعیت‌های حاکم بر فضای اقتصادی استان احصاء شود، گفت: با حفظ روح قانون و بکارگیری همه ظرفیت‌ها، امکانات و اختیارات، نهایت اهتمام بخش‌های مسئول در راستای شکوفایی و تقویت فضای کسب و کار و اعتلای اقتصادی استان به کار گیری شود.

 

به گزارش خبر گزاری خبر انلاین منطقه مازندران  ربيع فلاح جلودار،  امروز 2 اردیبهشت ماه 94 در نشست با رييس كل دادگستري، برخي مديران دستگاه قضايي استان و بعضي مديران دستگاه اجرايي درباره راه‌اندازي پنجره واحد سرمايه‌گذاري استان، با اشاره به اينكه از زمينه‌هاي اساسي تحقق شعار امسال، تقويت اعتماد مردم از طريق رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي است، گفت: براي خروج از مشكلات اقتصادي و رونق اشتغال، انجام سرمايه گذاري‌هاي جديد، تحقق بهره وري در دستگاه هاي اجرايي و رونق توليد از ضروريات است.

وی فعاليت پنجره واحد را براي تسهيل و روان سازي فرآيند سرمايه‌گذاري در استان موثر و مطلوب ارزيابي کرد و افزود: ماده 7 قانون ( اصلاح موادي از قانون برنامه چهارم توسعه كشور) و اجراي سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي، هم چنين ماده 62 و 70 قانون برنامه و مصوبه هيئت دولت بر اين مهم صراحت دارند و وزير كشور بر تشكيل تيمي مستقل در جهت پيشبرد امور اين حوزه  تاكيد نموده است.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه مسئوليت پنجره واحد و نظارت بر فعاليت آن را به دليل اهميت موضوع، شخصا عهده دار خواهم بود، گفت: تحقق اين هدف مهم و تعيين كننده براي استان، نيازمند همه جانبه نگري و تعامل بالاي دستگاه هاي اجرايي است.

وي افزود: پنجره واحد يك ماموريت مهم است كه از نظر ساختاري كمك بسياري به نقش پذيري بخش هاي توليدي و مشاركت سرمايه گذاران در رونق اقتصادي استان خواهد نمود.

رييس ستاد سرمايه گذاري استان با  تاکید بر اینکه واقعيت هاي حاكم بر فضاي اقتصادي استان احصاء شود، بيان داشت: با حفظ روح قانون و بكارگيري همه ظرفيت ها، امكانات و اختيارات، نهايت اهتمام بخش هاي مسئول در راستاي شكوفايي و تقويت فضاي كسب و كار و اعتلاي اقتصادي استان به كار گرفته شود.

استاندار بر ضرورت تدوين شيوه نامه‌اي بر اساس واقعيت‌هاي استان به عنوان گام نخست در اين راه تاكيد كرد و عنوان کرد: در اين مسير مي توان از ظرفيت و همراهي نهادهاي غير دولتي نيز حسب مورد نهايت بهره را برد.

حجت الاسلام و المسلمين تقوي فرد، رييس كل دادگستري مازندران يز در اين جلسه گفت: تحقق عملي پنجره واحد كه متكي به ظرفيت هاي قانوني است، گامي مهم در جهت تحقق شعار سال است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =