عقل و کرامت انسانی حکم می‌کند تردیدی در حفظ زمین نداشته باشیم

معاون اداری و مالی دانشگاه مازندران گفت: عقل، انسانیت، شرافت مندی و کرامت انسانی حکم می‌کند زمین را حفظ کنیم و تردیدی در حفظ کردن آن نداشته باشیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران كوروش نوذري معاون اداري و مالي دانشگاه مازندران در مراسمی که به مناسبت فرا رسيدن روز زمين پاك از سوي دانشكده هنر و معماري در سالن اجتماعات دانشكده برگزار شد ، گفت: امید است روزی برسد تا به معني واقعي كلمه، حافظ زمين يگانه خود باشيم.

 نوذري تصریح کرد: عقل، انسانيت، شرافت مندي و كرامت انساني حكم مي‌كند زمين را حفظ كنيم و ترديدي در حفظ كردن آن نداشته باشيم.

 معاون اداري و مالي دانشگاه مازندران با اشاره به اين مطلب كه صداي فرو افتادن يك درخت، صداي ضجه‌ي يك درخت نيست، خاطرنشان كرد: اين صداي ضجه‌ي فرزندان آينده‌ي ماست و آن لحظه اي كه در اثر ضربات تبر يا اره موتوري، درختي با فريادي فرو مي ريزد، ترديدي نداشته باشيد كه شيون فرزندان من و شما در آينده خواهد بود.

نوذري در پايان با تاكيد بر پاس داشت روز زمين، افزود: زمين سكونت‌گاه ماست و جايي است كه نه به ما بلكه به آيندگان ما تعلق دارد. اگر گذشتگان ما زيبايي‌هايي را براي ما بر جاي گذاشتند، انسانيت حكم مي‌كند كه اين زيبايي‌ها را بدون كم و كاست و حتي با افزودن، به آيندگان انتقال دهيم تا آنها نيز از اين مواهب بهره مند شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =