نسیم آنلاین نوشت:

سعید راد گفت: فیلمنامه‌نویسی ما در دست افراد نیمه‌حرفه‌ای است. این بازیگر گفت: در چندسال اخیر فیلمنامه‌نویسان رو به خود سانسوری آوردند از طرفی این حوزه نیز در دست افراد نیمه حرفه‌ای قرار دارد؛ همه این مسائل موجب شده تا این بخش مهم سینمای همیشه با کاستی روبه رو باشد.

سعید راد بازیگر سینما گفت: متاسفانه در شرایط حاضر سناریوهای خوبی وجود ندارد که ترغیب برای حضور در سینما بشوم. سینما باید فرم داشته باشد و از این روی سناریوهایی که از این فرم برخوردار باشند بسیار کم است.

او گفت: گمان می کنم که در 3 الی 4 سال قبل فیلمنامه نویسان کشور رو به خود سانسوری آوردند از طرفی فیلمنامه نویسی هم در دست افراد نیمه حرفه ای قرار دارد. همه این مسائل موجب شده تا این بخش مهم از سینمای کشور همیشه با کاستی روبه رو باشد.
این بازیگر ادامه داد: در سینمای ایران سفارشی کار کردن به نوعی غلط است. البته نمی گویم سفارشی کار کردن اصلا وجود نداشته باشد ولی شرایط خاص خود را دارد که باید حتما رعایت شود.

راد گفت: تا امروز وزارت ارشاد و سازمان سینمایی کارهای فرهنگی خوبی را انجام داده اند و این موضوع بسیار مهمی است.
او یادآور شد: سینمای ایران دست سرمایه داران بوده و هست. اما این سینما برای دنیا شناخته شده و کشورهای دیگر احترام خاصی برای سینمای ما قائل هستند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =