جزئیات جدید از حادثه قطار مسافری آنکارا - تهران/ قطار با چند ساعت تأخیر به تهران می‌رسد

تصادف قطار مدیرکل راه آهن آذربایجان (تبریز) با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به مسافران این قطار آنکارا به تهران نرسیده است٬ گفت: همه مسافران در سلامت کامل هستند و فقط واگن توشه این قطار آسیب دیده است.

تصادف قطار مدیرکل راه آهن آذربایجان (تبریز) با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به مسافران این قطار آنکارا به تهران نرسیده است٬ گفت: همه مسافران در سلامت کامل هستند و فقط واگن توشه این قطار آسیب دیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میرحسن موسوی درباره جزئیات حادثه قطار مسافری آنکارا به تهران به شماره ۱۱۵۱۲ ترانس آسیا٬ گفت: طبق اخباری که از راه آهن ترکیه دریافت کردیم به مسافران این قطار هیچ گونه آسیبی نرسیده است و همه آن‌ها در سلامت کامل هستند.

مدیرکل راه آهن آذربایجان (تبریز) با اشاره به اینکه این حادثه در بین دو ایستگاه سوورن - گنچ از توابع استان بینگل در شرق رخ داده است٬ افزود: واگن توشه این قطار که در آن ابزار و لوازم قرار می‌گیرد٬ آسیب دید که پس از وقوع حادثه این واگن جدا شده و قطار به حرکت خود ادامه داده است.

وی با بیان اینکه این قطار ۱۷۰ مسافر دارد٬ یادآور شد: راه آهن ترکیه به دلیل امنیتی بودن موضوع چیزی درباره انفجار به ما مخابره نکرد ولی رسانه‌های ترک دلیل حادثه را خرابکاری گروه پ ک ک عنوان کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه اکثر مسافران این قطار ایرانی هستند٬ یادآور شد: هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و این قطار فقط با ۴ الی ۵ ساعت تأخیر به مقصد می‌رسد.

به گفته این مقام مسئول در راه‌آهن، چنانچه مسافران بخواهند خسارت ناشی از تأخیر قطار را دریافت کنند راه‌آهن ترکیه باید پاسخگوی آن‌ها باشد و موضوع را مدیریت کند.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری دولتی ترکیه ( آناتولی ) نوشت: قطار مسافری آنکارا به تهران به شماره ۱۱۵۱۲ ترانس آسیا به دلیل انفجار مین توسط گروه پ ک ک در بین دو ایستگاه سوورن - گنچ از توابع استان بینگل در شرق این کشور خسارت دید.

یاووز سلیم کوشگر استاندار بینگل نیز گفت: این قطار ساعاتی پس از انفجار به مسیر خود ادامه داد و عملیات تجسس و شناسایی نیروهای امنیتی به طور گسترده‌ای در منطقه ادامه دارد.
22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 1
    به گفته این مقام مسئول در راه‌آهن، چنانچه مسافران بخواهند خسارت ناشی از تأخیر قطار را دریافت کنند راه‌آهن ترکیه باید پاسخگوی آن‌ها باشد و موضوع را مدیریت کند. بهتر نیست مسافرین از شورای امنیت سازمان ملل پیگیری کنن فقط آدرسو بدید سر در گم نشن
  • ناشناس A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    1 0
    هفتم ماه رمضان در پرواز ازمیر به تهران ، هواپیمای ایرانی 7 ساعت تاخیر داشت و ما 7 ساعت در فروگاه ازمیر بلاتکلیف بودیم .کارکنان فرودگاه از همه چیز اظهار بی اطلاعی می کردند و ما از طریق تماس با دوستان در تهران اطلاعات می گرفتیم . آیا هواپیمایی ایران به ما خسارت داد؟ زمزمه هایی بین مسافرین بود تا از هواپیما خارج نشوند تا علت و خسارت ناشی از این همه تاخیر مشخص شود به اطلاع خدمه هواپیما هم رسانده شد ، ولی به دلیل عدم هماهنگی کافی بین مسافرین و اینکه ما ساعت حدود 3 نیمه شب به ایران رسیدیم و مسافرین نیز حال خوبی نداشتند ، همه مسافرین پیاده شدند . در پای هواپیما هم کلی پلیس ایستاده بوده ، شاید به دلیل اینکه دست از پا خطا نکنیم. این موضوع در هیج جا هم منعکس نشد و حتی از ما عذر خواهی نیز نشد .