معاونت برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌ها اعلام کرد داوطلبانی که نسبت به آزمون استخدامی سال ۹۱ اعتراض دارند، می‌توانند از دوشنبه ۸ دی شکایت خود را از طریق مراجعه به پرتال نهاد کتابخانه‌ها ارائه دهند.

به گزارش خبرآنلاين، معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی نهاد كتابخانه‌ها در اين اطلاعيه با اشاره به لزوم رسيدگی به شكايت‌های شركت‌كنندگان در آزمون استخدامی نهاد، اعلام کرد: آن دسته از داوطلباني كه در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ نهاد شركت كرده و به هر دليلی به نتايج اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند از روز دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ نسبت به ارائه موضوع شكايت خود اقدام كنند.

بر اساس اين اطلاعيه معترضان به آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ نهاد كتابخانه‌ها از روز دوشنبه ۸ دی ماه به مدت ۱۰ روز كاری می‌توانند با مراجعه به پرتال نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور به آدرس www.iranpl.ir به سامانه رسيدگی به شكايت‌های آزمون استخدامی نهاد كتابخانه‌ها مراجعه كرده و ضمن ثبت مشخصات خود نسبت به ارائه موضوع شكايت اقدام كنند.

در پايان اين اطلاعيه آمده است: پس از مهلت ياد شده و تجميع اطلاعات دريافتی، شورای رسيدگی به شكايت‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی به بررسی شكايات اقدام كرده و نتايج را به داوطلبان اعلام ‌می‌كند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =