حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه' انصافا دولت یازدهم، دولت خوب و فعالی است و زحمات زیادی می کشد'، گفت: دعای خیر مردم، بهترین پشتیبان این دولت خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع عالیقدر تقلید پس از شنیدن گزارش جامع عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: فعالیت ها و اقدامات دولت قابل تقدیر است و باید شکرگزار خدمات دولت در حوزه های مختلف بود.

وی ضمن دعای خیر برای موفقیت رییس جمهوری و مجموعه دولت، اظهار داشت: دولت یازدهم دولت خوب و کارآمدی است و احتیاج به دلگرمی و پشتیبانی دارد تا اگر ضعف هایی هم هست، با برنامه ریزی دقیق و فعالیت و تلاش بیشتر رفع شود.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، اداره کشور و کار اجرایی را بسیار سخت و دشوار دانست و در عین حال گفت: دولت در برابر مشکلاتی که هر روز ممکن است بروز کند، باید صبور و بردبار باشد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم باید آرام آرام آثار فعالیت های دولت را در زندگی خود حس کنند، توصیه کرد: اقدامات دولت در همه حوزه ها ، به طور ملموس برای مردم تبیین و تشریح شود.

دکتر محمدنهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رییس جمهوری و دولت به ایشان ، گزارشی جامع از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در حوزه های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی ارائه کرد.

آیت الله شبیری زنجانی: برای توفیق بیشتر دولت دعا می کنم

همچنین آیت الله شبیری زنجانی عصر شنبه در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابلاغ سلام به دکتر روحانی، از زحمات و تلاشهای دولت تقدیر کرد و افزود: زحماتی که دولتمردان در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور متحمل می شوند، نزد خداوند متعال محفوظ است و آرزوی قبولی خدمات دولت در پیشگاه خداوند متعال را دارم.

این مرجع عالیقدر تقلید با بیان اینکه اگر در تصمیمات و اقدامات، رضایت خداوند در نظر گرفته شود، حاصل تلاشها مورد تایید الهی خواهد بود، اظهار کرد: تلاش و مجاهدت مسئولین و دولتمردان با قصد و نیت خیر، عنایت و کمک خداوند و حل و فصل مشکلات را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله شبیری زنجانی گفت: ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم باید در کنار هم دیده شوند و نباید هیچ کدام در سایه دیگری قرار گیرد.

وی یادآور شد: اقتصاد نباید هدف باشد اما عدم اهتمام به آن نیز به هدف اصلی که بعد معنوی زندگی مردم است لطمه خواهد زد.

این مرجع تقلید خواستار بهترین عنایات و توجهات اولیای الهی به جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز تشیع در جهان شد.

دکتر محمد نهاوندیان نیز در این دیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری، گزارش جامعی از خدمات و تلاشهای دولت در سه سال گذشته در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد.

رئیس دفتر رییس جمهوری، مهار تورم، تلاش برای خروج از رکود و فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای فعالیت فعالان اقتصادی، ایجاد آرامش و رفع التهابات اقتصادی و رفع موانع تعامل فعالان اقتصادی با کشورهای دیگر را از جمله اقدامات دولت برای تسریع و تسهیل مسیر پیشرفت کشور عنوان کرد.

تقدیر آیت الله وحید خراسانی از اقدامات و تلاشهای انجام شده دولت

آیت الله وحید خراسانی هم روز شنبه در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: اگر مسئولین بیش از پیش رابطه خود را با خداوند و امام زمان (عج) تقویت کنند، در برابر همه مشکلات پیروز و موفق خواهند بود و هیچ مشکلی در برابر این دو کلمه تاب مقاومت نخواهد داشت.

این مرجع تقلید گفت: خدمت به مردم با نیت خیر و در راستای جلب رضایت اهل بیت (ع) به عنوان اصول اصلی دولت در تمام برنامه ریزی ها و اقدامات باید مدنظر باشد.

دکتر محمد نهاوندیان نیز در این دیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد، گزارشی از تلاشها، اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارایه داد.

رئیس دفتر رییس جمهوری با ابلاغ سلام دکتر روحانی به اهتمام و توجه ویژه دولت به حل و رفع ریشه ای مشکلات و معضلات مردم و کشور اشاره و تصریح کرد: دولت با هدف تسهیل و تسریع مسیر پیشرفت کشور مجموعه برنامه ها و اقداماتی را برنامه ریزی کرد که در نتیجه آنها همزمان با تلاش برای رفع محدودیتهای اعمال شده در تعامل کشور با جهان، در داخل نیز با برنامه ریزی دقیق انجام شده، نرخ تورم بیش از 40 درصد مهار شده و رکود و نرخ رشد منفی رفع شد.

دکتر نهاوندیان خاطرنشان کرد: با آرامش و ثبات ایجاد شده در کشور، زمینه برای رونق اقتصادی از هر زمان دیگری مهیاتر است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =