باید باور کنیم قرارداد نوراللهی نصف شده؟

طبق آماری که سازمان لیگ ارائه داده، امسال قرارداد همه بازیکنان پرسپولیس زیاد شده به جز احمد نوراللهی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شفاف سازی سازمان لیگ درباره رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها، گرچه اتفاقی خوشایند است اما وقتی کار به مقایسه کشیده می شود، شک و شبهه هایی ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال، بزرگ ترین سوالی که امروز مطرح شده این است که آیا واقعا استقلال به بازیکنان خود 1.2 میلیارد می دهد اما پرسپولیس حتی یک بازیکن میلیاردی هم ندارد؟

سوال های زیادی در این مورد است. عجیب نیست که هواداران و حتی استقلالی ها می پرسند مهدی طارمی چگونه قید چند میلیارد تومان پول تیم ترکیه ای را زده تا در پرسپولیس با 900 میلیون تومان بازی کند؟ آیا واقعا طارمی 50 میلیون تومان کمتر از امید عالیشاه دریافت می کند؟ آیا حتی کمال کامیابی نیا هم در پرسپولیس بیشتر از طارمی پول می گیرد؟

این ها سوالاتی است که پاسخ دادن به آن ها مشکل به نظر می رسد. از این مسائل که بگذریم، نکته ای که در همه قراردادها دیده می شود این است که تمام افرادی که فصل قبل در پرسپولیس بوده اند و امسال هم ماندگار شده اند، در فصل جاری پول بیشتری دریافت خواهند کرد، به جز احمد نوراللهی.

در لیست سازمان لیگ نوشته شده که نورالهی در لیگ برتر شانزدهم 201 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این در حالی است که رقم قرارداد او طبق اطلاعات سازمان لیگ، در فصل گذشته 460 میلیون تومان بوده. یعنی باید باور کرد نورالهی که حالا یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس است، حاضر شده کمتر از نصف قرارداد فصل قبلش را بگیرد و در پرسپولیس بماند؟!

 

نام

رقم قرارداد در لیگ پانزدهم

رقم قرارداد در لیگ شانزدهم

امید عالیشاه

900 میلیون

950 میلیون

علی علیپور

170 میلیون

300 میلیون

فرشاد احمدزاده

550 میلیون

800 میلیون

کمال کامیابی نیا

700 میلیون

910 میلیون

محسن مسلمان

750 میلیون

950 میلیون

محمد انصاری

200 میلیون

240 میلیون

مهدی طارمی

800 میلیون

900 میلیون

احمد نوراللهی

460 میلیون

201 میلیون

برانکو

1.82 میلیارد

2.19 میلیارد

 

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =