شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور؛ نخستین بازی ایرانی پلی‌استیشن 4 / عکس

بازی «شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور» که در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، موفق به کسب پنج غزال زرین شده بود، امروز در بخش فروشگاه دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیو فن‌افزار شریف، سازنده این بازی، حالا به عنوان اولین شرکت بازی‌سازی ایرانی شناخته می‌شود که بازی خود را برای یکی از کنسول‌های نسل هشتمی منتشر کرده است.

سبک بازی «شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور» اکشن سکوبازی و شخصیت اصلی بازی یک نینجا است. «آخرین جنگاور» در واقع نسخه تکامل یافته و بزرگ‌تری از بازی «شمشیر تاریکی» است که پیش‌تر تنها برای دستگاه‌های هوشمند عرضه شده بود. از ویژگی‌های جدید در «آخرین جنگاور» می‌توان به ویرایشگر مراحل اشاره کرد که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد خودشان برای بازی مرحله طراحی کنند.

غزال زرین بهترین بازی اکشن، غزال زرین بهترین صداگذاری، غزال زرین دستاورد هنری، غزال زرین دستاورد فنی و غزال زرین بهترین بازی سال از جمله جوایزی است که این بازی کسب کرده است و حالا امروز لقب نخستین بازی ایرانی پلی‌استیشن 4 را نیز از آن خود خواهد کرد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    9 3
    آفرین