سامانه جدید بازار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف ساماندهی فروشگاه های اینترنتی، سهولت کاربری مشتریان و قابلیت دسترسی از طریق مرورگرهای تلفن همراه و تبلت راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به عقیده کارشناسان و مسئولین در شرکت پست با توجه به این که امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در جهت رونق کسب و کار سازمان های دارای رویکرد اقتصادی و افزایش چشمگیر سود و درآمد آنها به شمار می رود، به همین منظور شرکت پست نیز با مشاهده وضعیت فروشگاه‌های اینترنتی کشور با هدف نظارت و ساماندهی فروشگاه های فعال، کاهش هزینه‌ها و همچنین ایجاد ارزش برای مشتریان و ذی نفعان به بازنویسی و طراحی مجدد سامانه بازار الکترونیک با امکانات جدید پرداخت.

این کارشناسان معتقدند در نسخه جدید بازار الکترونیک با ایجاد فضایی امن، زمینه فعالیت هر چه بهتر و مناسب تر در عرصه خرید و فروش اینترنتی برای آحاد مردم و صاحبان کسب و کار فراهم گردد.

همچنین سامانه دارای امکانات متعدد و جدیدی است و سرعت بارگذاری صفحات به طور چشمگیری در این سامانه در مقایسه با سامانه قبلی بازار افزایش يافته است.

امکان جستجوی پیشرفته، نمایش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب بارکد دو بعدی، ارسال پیامک و پست الکترونیک به خریداران در لحظه خرید و کامل شدن سفارش از دیگر امکانات تعبیه شده بازار الکترونیک است.

گفتنی است قالب جدید طراحی شده واکنش گرا (Responsive) بوده و با تلفن همراه و تبلت مطابقت کامل داشته؛ به گونه ای که نمایش آن ظاهری متفاوت و مناسب را دارا است.

لازم به ذکر است این سامانه به نشانی ebazar.post.ir قابل دسترسی است؛ مسئولین پستی معتقدند این سامانه جدید میتواند نیازهای مشتریان و کاربران را مرتفع کند و گامی موثر در جهت توسعه تجارت الکترونیک کشور خواهد بود.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =