انتخاب نوشت:کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به شکست اصولگرایان در انتخابات اذعان کرد.

کمال سجادی اظهار داشت: انتخابات این دوره یکی از پرشکوه ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که می توان به جرات گفت مردم به خیلی از افراد و مسائل نه گفتند که از همین موضوع می توان فهمید ملت به چه درک مهمی رسیدند.

وی ادامه داد: ما اصولگرایان باید بپذیریم که در این انتخابات همچون انتخابات سال 92 شکست خوردیم که دلیل اصلیش هم خود ما اصولگرایان بودیم که نتوانستیم با برنامه و طبق ان میثاقی که قبل از لیست بسته بودیم رفتار کنیم که همین موضوع باعث شکست ما شد .

سجادی تاکید کرد: اصولگرایی و اصولگرایان نیاز به یک پوست اندازی دارند و باید ببینیم کجای کار ما اشتباه بود که نتوانستیم رقیب خود را ببریم، رقیبی که بعد از مدتها به میدان آمده بود و راحت می توانستیم شکستش بدهیم .

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ریاست مجلس گفت: با توجه به ترکیبی که مجلس به خود گرفته است که مجلس اصلاح طلبی و معتدل است می توان گفت ریاست باید به نام اقای عارف باشد ولی این موضوع را هم عنوان کنم که آقای لاریجانی چهره خوبی از خود در بین اصلاح طلبان حاضر در مجلس و هم در خارج از مجلس به جا گذاشته است که نمی توان به راحتی از این موضوع عبور کرد.

وی تصریح کرد: ما باید ببینیم این مجلس چه اقدامات مهمی را می خواهد انجام بدهد و دولت به دنبال چه جیزی از مجلس است که طبق آن ریاست را مشخص کنند، گرچه خیلی ها براین باور هستند که با توجه به این موضوع که ترکیب مجلس اصلاح طلبی است قاعدتا ریاست نیز باید آقای عارف باشد، خیر، ما نباید به این دید نگاه کنیم ما باید ببینیم جامعه چه خواسته هایی دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینده اصولگرایان گفت: ما نیاز به یک بازبینی اساسی داریم، ما داریم نام اصولگرایی را یدک می کشیم آن هم فقط به خاطر منافع شخصی. انسان از منافع شخصی سیرمونی ندارد . ما باید ببینیم چه چیزی باعث شده است که اصولگرایان دچار چنین وضعی شدند ما نباید به راحتی از این مقوله عبور کنیم. اصولگرایان واقعی ما خودشان را کنار کشیدند که همین موضوع دچار اسیب به بدنه اصولگرایی شد.

 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    58 2
    اگر تا به حال علت رو نفهمیدید از این به بعد نیز نخواهید فهمید مصداق خواب زده را نتوان بیدار کردن
  • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    22 12
    اینا رو بیخیال..یکی بیاد این نعمت زاده رو برکنار کنه ..گند زده به صنعت خودرو
  • مهدی A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    57 2
    علت شکست اصول گراها این است که خواسته ها و مطالبات به حق مردم را درک نمی کنند. ملت ایران به دنبال تعامل و برقراری روابط سالم و مسالمت آمیز با تمام دنیا هستند و از شعار مرگ بر این و مرگ بر آن خسته شده اند، همین طور خواهان قانونمندی، اقتصاد پویا، رفاه اجتماعی و آزادی های بیشترند، حتی آزادی انتخاب نوع پوشش. اصول گراها اگر می خواهند با اقبال مردم روبرو شوند، باید مانند آقای مطهری، همگرایی بیشتری با خواسته ها و مطالبات مردم داشته باشند.این است علت شکست اصول گرایان جناب آقای سجادی.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      0 0
      اگر اصول گرایان شهامت و راستکرداری اقای مطهری را داشتند..... بگذریم اقای مطهری محبوب و دوست داشتنی است نه بخاطر نامی اصلاح طلب؛ اصولگرا ؛امید وهر چیز دیگر که با خود یدک میکشد بلکه بخاطر عملکرد صحیح و صداقت در کلام و عملش است هر چند که در خصوص دیدگاه های فرهنگی ؛ مخالف نظراتش هستم ولی به احترامش کلاه از سر برمیدارم و سر تعظیم فرود می اورم.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    24 2
    اگه نهادهايي مثل شوراي نگهبان، صدا و سيما و ... نبودن، شما حتي خواب پيروزي رو تو هيچ انتخاباتي نمي ديديد.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    اصولگرایی طی دو سه دهه گذشته تبدیل شده به نماد تمام چیزهای بدی که مردم ایران نمی‌پسندند. نماد مرگ فرستادن بر این و ان، نماد تنش افرینی و انزوا طلبی و دیوار کشی، نماد رجزخوانی و شعار بیهوده سر دادن و هل من مبارز طلبیدن، نماد فیلترینگ و سانسور و ضدیت با شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، نماد گشت محسوس و نامحسوس، نماد بستن کنسرت‌ها و بر هم زدن سخنرانی‌ها، نماد حمله به اماکن دیپلماتیک، نماد انحصار طلبی، نماد رد صلاحیت، نماد ممنوع التصویری و اتهام پراکنی و برچسب زنی به رقیب، نماد بسترسازی فساد و اختلاس... و اینگونه است که کار به جایی رسیده که حتی اگر تمام چهره‌های سرشناس رقیب رو رد صلاحیت کنند باز هم با ژنرال‌های خود از سایه رقیب شکست می‌خورند.
  • حقی A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    19 2
    شمااصولگرایان قبلا هم بکمک داورشورای نگهبان و..پیروزمیشده اید.اما این بارزورمردم برشماوداوران چربید وشکست .خوردید.
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    هفتم اسفند 94 و دهم اردبيهشت 95 سرشار از نا گفته ها بود و آره جانم .‍