حداد عادل: «معیشت، امنیت و پیشرفت» شعار ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس است

تسنیم نوشت: سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از انتخاب شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» این جریان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دومین نشست خبری غلامعلی حداد عادل با سمت سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، ظهر امروز و با حضور برخی از چهره‌های این ائتلاف از جمله بیژن نوباوه، سلیمانی، پرویز داوودی، اسماعیل کوثری، روح‌الامینی، فاطمه رهبر، مصطفی رحماندوست و علی قریشی در خبرگزاری تسنیم در حال برگزاری است.

حداد عادل در ابتدای نشست خود ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به انتخاب لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در اولین نشست خبری که داشتم خبر شکل‌گیری شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را مطرح کردیم و امروز اعلام می‌کنم که این شورا که اعضای آن 22 نفر بودند پس از برگزاری 9 جلسه به یک فهرست واحده 30 نفره از نامزدهای اصولگرایان برای نامزدی در انتخابات مجلس رسیدند.

اهم  سخنان وی از این قرار است:

** امیدواریم هفتم اسفند ملت ایران با حضور باشکوه در یک انتخابات سالم، جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را در جمهوری اسلامی ایران در مقابل چشم مردم جهان به نمایش بگذارند. 

** انتخابات فرصت مناسبی است که رقابت جناح‌ها ظاهر آن است اما باطن آن احساس هویت سیاسی در بین یک ملت است. احساس استقلال، احساس حاکمیت ملی و استمرار اراده ملی در بین ملتی است که نتیجه آن به مراتب از شکست یا پیروزی یک جناح بر جناح دیگر مهمتر است.

** {در مورد اعضای 30 نفره لیست اصولگرایان و فرآیند انتخاب آن} ابتدا یک کارگروه از جانب شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان مامور بررسی فهرست شدند. این شورا از تعداد 190 نفر از کسانی که در استان تهران برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند را به عنوان چهره‌های اصولگرای شاخص و شناخته شده شناسایی کردند و در مراحل بعدی یک نوبت از همه فعالان و روسای احزاب و همچنین یک نوبت از همه نامزدها دعوت شد تا گفت‌وگویی با آنان صورت گیرد و سپس در دو و 3 مرحله در جامعه نظرسنجی ترتیب دادیم.

** شایستگی و صلاحیت، کارآمدی و تخصص، مقبولیت، تجربه، نوآوری، از جمله شاخص‌هایی بود که کارگروه مسئول تهیه فهرست آن را به عنوان معیارهایی برای نامزدهای اصولگرا انتخاب کردند. در این فهرست تلاش شد این شاخص‌ها و ملاک‌ها رعایت شود. پس از بررسی‌های بیشتر 190 نفر تبدیل به 128 نفر و پس از انجام رای‌گیری به لیست 54 نفره رسیدیم و در مرحله دیگر نیز این تعداد به 45 نفر رسید و در نهایت ما با در نظر گرفتن تمامی جوانب و شاخص‌ها یک لیست 30 نفره ارائه دادیم.

**9 نفر از اعضا گرایش عمومی دارند که به هیچ تشکل خاصی تعلق ندارند. 7 نفر از این لیست به پایداری، 6 نفر به جبهه پیروان خط امام و رهبری، 6 نفر به ایثارگران و 2 نفر نیز گرایش به سایر گروه‌ها و تشکل‌ها دارند.

** ما مخالف ارائه لیست‌های دیگری نیستیم و در اختیار ما نیست که از آنها جلوگیری کنیم. عده‌ای با معیارهای دیگر فهرست‌هایی از سلیقه‌های مختلف را ارائه می‌کنند اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب‌گر هستند و ما برنامه‌ای برای تخریب سایر گروه‌ها نداریم.

** فهرست‌های انتخاباتی دو نوع است یک نوع از این لیست‌ها به جریان‌های سیاسی مشخص تعلق دارد که نظر شورای ائتلاف بر این است که افراد لیست 30 نفره در آنها نباشند و نوع دیگر لیست‌های انتخاباتی لیست‌هایی است که انجمن‌های صنفی و تشکل‌های غیرسیاسی منتشر می‌کنند که نظارت بر این نوع فهرست‌ها در اختیار ما نیست و حضور اعضا در این لیست‌ها مانعی ندارد.

** ناچار شدیم تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس و نامزدهایی که قطعا از نظر ما صلاحیت داشتند را کنار بگذاریم، کنار گذاشتن بعضی از نمایندگان فعلی در لیست نهایی به این معنا نیست که آنها ضعف داشتند و یا اصولگرا نیستند، واقعیت این است که فضا و ظرفیت محدود بود و در نهایت این فهرست درآمد.

**  از ابتدا از همه اصولگرایان و همچنین طیف آقای لاریجانی دعوت کردیم، طیف متمایل به ایشان در مجلس هم چون صحبت از تمایل به سایر جریانات مانند اعتدال و دولت می‌کردند خودشان استقبالی نکردند ولی اگر می‌خواستند که نماینده‌ای داشته باشند از نظر ما منعی وجود نداشت.

** در لیست نهایی عده‌ای عضو رهروان هستند که با آقای لاریجانی گرایش بیشتری دارند، بنای ما حذف افراد فراکسیون رهروان نبوده چرا که سعی ما ایجاد وحدت فراگیر بوده است. بعضی از اشخاص دیگر هم در میدان انتخاب ما بودند که در مراحل نهایی رای نیاوردند؛ نبودن نماینده از طیف آقای لاریجانی به معنی نفی نمایندگانی که به وی گرایش دارند نیست.

** در مورد ریاست مجلس اخباری که منتشر می‌شود یکی از اقدامات تخریبی و تفرقه‌انگیزی بود که کذب بوده و ظاهرا ما باید همچنان این موضوع را تکذیب کنیم.

**در مورد سرلیست فکر نمی‌کنم اینقدرها هم موضوع مهمی باشد که این همه سوال مطرح شود، فرقی بین سرلیست ودیگران وجود ندارد و تقاضای ما از مردم این است که به همه 30 نفر رای بدهند.

**هر چیزی بهایی دارد و تا بهایی نپردازیم نمی‌توانیم به هدفمان برسیم، وحدت هم بها دارد و بعضی تشکل‌ها به خواست خودشان نمی‌رسند و افرادی بیرون می‌مانند. دوستان اصولگرا که نامشان در لیست نیامده توجه داشته باشند که این بهایی است که جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت داده است.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 76
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    344 4
    درست مثل سالهاي ٨٤ تا ٩٢ قبول نداريد دوباره امتحان كنيد
    • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      330 4
      حداد عادل سال 84 در حمایت از احمدی نژاد: "ایران را ژاپن اسلامی می کنیم"
    • عبدالکریم A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      6 248
      ما می توانستیم اما چوب لای چرخ کردن های جناح اصلاح طلب و جبهه هاشمی و دار و دسته اش نگذاشتند که مسیر را طی کنیم و ما را در دست انداز انداختند و سنگ ها جلوی پایمان گذاشتند . برخی ها را بعنوان نفوذی در جریان دولت فرستادن تا فتنه و فساد کنند و بنام دولت تمام بشود که شد و تقریبا برای ارضای تمایلات شخصی خود ، کشور و مردم را نابود کردند
    • بی نام GB ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      231 3
      منظورشون برای خود و اقوامشون
    • محمود IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      266 3
      اقایون دروغ نمیگویند.منظورشون معیشت،امنیت و پیشرفت خودشونه نه مردم.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      162 2
      دقیقا موافقم تو 8 سال دولت اصولگرایی همه این موارد رو به چشم دیدیم و با پوست و گوشتمان احساس کردیم
    • عربلو A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      135 1
      هميشه اين بوده به اسم مردم به كام خودشون از هر حزب و جناح
    • محمد A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      8 115
      خوب همتون سر کارید من که برم رای بدم خالی میندازم اون رایم فقط به خاطر صحبت آقاست و به خاطر مدافعان حرم که پدرش قسمون داد به رای دادن.مرگ بر منافقین
    • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      55 1
      واقعا یعنی هنوز این حرفا خریدار داره ؟
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      4 70
      یعنی اتیش گرفتن این افساد طلبای ...... کابینه 78میلیونی محمود در راه است.. اون دو میلیون رو حساب نکردم بمونه برا اصلاح طلبااااااااااااااااااااااااااااا
    • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      24 1
      جناب عبدالکریم خان اینجا لازمه جمله ای رو از یک بزرگی تعریف کنم برات که 8 سال رئیس جمهور بود تا خوب بفهمی چه کسی چوب لای چرخ بقیه میذاشت: هر 9 روز برای دولتم یک بحران درست می کردند.
    • ضد حماقت A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      36 1
      خطاب به عبدالکریم: لطفا مزخرف نگید، این احمدی نژاد و دارودستش بود که چوب لای چرخ پیشرفت مملکت گذاشت. یک نمونه ابطال مصوبه های دولت خاتمی در رابطه با برنامه سوم توسعه بود که یکدفعه کشور رو با بی برنامگی روبرو کرد. و از همه احمقانه تر نوشتن برنامه ای ضعیف بجای آن بود. ضمن اینکه از توهین هایش و تهمت زدنش به بقیه اونم وقتی که خودش کثیف ترین دولت تاریخ رو داشت نمیتوان گذشت. نمونه دیگه ای میخوای: واگذاری قسمت عظیمی از سواحل دریای خزر به یک نفر که عملا مشخص میکنه کی مشکل داشته. فقط دولت خاتمی این وسط مظلوم بود.
    • یکی A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      20 1
      این احمدی نژادیها هستند که الان دارند در مسیر دولت روحانی سنگ میندازن تا دولت رو مقصر نشون بدن. غافل از اینکه روز به روز به مقبولیت دولت روحانی افزوده میشه. لطفا هر عمل زشت و ناشایستی که در شان یک عده تندرو است رو به یک عده مظلوم نسبت ندهید. همین الانم با ردصلاحیت ها مشخصه که چه کسی چوب لا چرخ میذاره. خطاب به عبدالکریم
    • sajad A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      33 1
      منظورش ژاپن بعد از بمب هیروشیما بود
    • ایمان IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      10 1
      نسخه معیشت و پیشرفت رو که قبلا زحمت پیچوندنش رو کشیدین. تورو خدا بیخیال امنیت بشین ما میخوایم همینطوری نا امن زندگی کنیم. راحتیم بخدا. اسباب زحمت نمیشیم.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    282 2
    معیشت امنیت و پیشرفت؟؟؟؟ آخه چقدر اعتماد به نفس؟؟؟ مگه 12 سال مجلس در اختیارتون نیست؟؟؟ کو معیشت؟ کو پیشرفت؟ چقدر زمان میخواین واسه این پیشرفتی که گفتین؟؟؟ اگه میتونستین کاری کنین تاحالا آیا نباید میکردین؟؟؟ ........ فقط منتظر لیستت هستم عارف
    • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      69 1
      مگر يادتون نيست با اون طرح مسخره تثبيت قيمت ها گند زدن به آخر دولت خاتمي
  • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    230 2
    منظورش معیشت احمدی نژادی هست
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    188 1
    اینقدر معیشت ما در دوران احمدی نژاد اصولگرا خوب شد که حرفتان را خیلی باور می کنیم خیلی
  • محمد A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    190 1
    معیشت ..مگه میشه مگه داریم ..اونم شماها که 8 سال پدر مردم رو در اوردین ..حرف از معیشت نزنین که خندمون میگیره
  • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    154 1
    اين شعارها را كه قبلا اصولگرايان به نحو احسن براي مردم عملي انجام داده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    156 2
    اره مثل دوران احمدی نژاد که ژاپن اسلامی شعارتون بود. حالا تبدیل به ژاپن شدیم کافیه .شما را به سلامت
  • شهاب A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    179 1
    نظرایشان معیشت به سبک شعب ابیطالب است.نه معیشت مردمی که روی گنج خوابیدن.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      12 0
      دم شما گرم.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    190 2
    نمیدونم چرا اصلا از این آدم خوشم نمیاد
    • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      2 68
      با مؤمن هیچکس مثل منافق دشمن نیست.
    • بی نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      5 0
      حالا کی خوشش، میاد، که تو بدت میاد
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    160 1
    اقای حداد تنها شعاری که طی چند سال اخیر از شما و همفکرانتان در مجلس دیدیم فقط استکبار ستیزی بوده .چطور یه دفعه ای موقع انتخابات فکر معیشت مردم افتادید .خب شعارتون رو مثل سابق مبارزه با استکبار میذاشتید .هرچند حنای شما دیگه رنگی نداره و اگه برید دفترخونه اسناد رسمی به تک تک مردم تضمین محضری هم بدهید معیشتشونو درست می کنید کسی به شما نگاه هم نمی کنه چه برسه به رای دادن
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    119 1
    همین راهی که روحانی میره و با دنیا داره تعامل میکنه انشا...معیشت مردم درست میشه.عدم ورود شما به مجلس بزرگترین کمک برای بهبود معیشت مردمه.
    • بی نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      40 0
      خیللییی قششنگگ گفتی ، همینکه این افراد جایی توی تصمیم گیری ها نداشته باشن بزرگترین کمک به معیشت مردمه
  • علی A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    86 1
    دقیقا مثل 84 تا 92. با این تفاوت که دیگر مردم انشالله گول این عوام فریبی های بی پشتوانه را نخواهند خورد. هر چقدر هم نزدیکی با احمدی نژاد را انکار کنید فایده ندارد جناب حداد...
  • علی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    87 1
    ژاپن اسلامی را فراموش نکرده ای؟
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    69 4
    ای خدا خسته شدیم دیگه برسان آقا امام زمان را
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    71 1
    جالبه
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    98 1
    دوباره برای خودشان گیسه دوخته اند
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    80 1
    آیا این شعار برای مردم عادی است یا مرفهین؟ لطفا مشخص کنید، چون تا الان مربوط به گروه دوم بوده است
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    98 1
    «معیشت، امنیت و پیشرفت» البته به سبک خودتان
  • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    90 1
    یعنی از کامنتها میزان محبوبیت این جناح معلومه . دوره قبل درس عبرت نگرفتند. حداقل این دوره آبروی خودتون رو حفط می کردید و کنار می رفتید ماشاله چه پشتکار قوی دارند اینها
    • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      1 49
      این کامنتها و این مثبت و منفیها مال آدمهای بیکار و مرفه و احیاناً بازنشسته است. توده عظیم مردم گرفتار دین و دنیای خودشونن و کاری به این حرفها ندارند.
    • مرز A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      16 0
      بی نام 19:58 ، به بقیه توهین نکن و واقعیت رو بپذیر البته که واقعیت تلخه دیدم که میگم
    • بی نام RO ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      12 0
      بی نام 19:58 جوک نگو لطفا، اینها همه ی اقشار جامعه هستند.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    66 0
    چقدر عوام فریبی چقدر دروغ چقدر شعار پیشرفت چه واژه غریبی هر که پیشرفت کند که به زعم آقایان غربگراست دوران شیرینو نعمت تحریم چه شد؟
  • ایلیا A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    80 0
    شما اصولگرایان 4 سال که هیچی، 8 الی 16 سال هم در مجلس و در قدرت هم باشید وضعیت مردم هیچ تغییری نمیکند
  • امین میر A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    79 0
    اقای حداد عادل ما معیشت امنیت و پیشرفت را در دوران رییس جمهور پیشین به خوبی تجربه کردیم وعلاقه ای به تکرار ان نداریم جمعی از مردم ایران
  • احمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    79 0
    از نظر اين طيف معيشت يعني اختلاس . امنيت هم كه مات داريم يعني ميخان بيشتر از اين ايجاد كنند. اينها خودشون مخل نا امني هستند . ببينيد چگونه جلسات اصلاح طلبان را دارن با فشار حذف ميكنند. ببنيد چطوري با خانم معتمد آريا برخورد كردند. پيشرفت هم كه تا دلتون بخاد همه پيشرفتها در زمان اين آقايون انجام شده.
  • حجت IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    84 2
    من به حداد و هم فکرهاش رای نخواهم در 10 سال گذشته با بی کفایتی کشور را تا مرز جنگ پیش بردند
  • تقی A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    56 0
    فقط آزادی و آزادی و آزادی و آزاد...........................
  • مجید A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    51 0
    منظور از معیشت همان پول نفت را سر سفره مردم اوردنه که قبلا یکبار بنحواحن انجام دادند و منظور از پیشرفت هم همان پرورش بچه هایی است که قبلا در زیرزمین خانه اش کشف کرده
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    75 1
    بهتر نیست بعد این همه سال خدمت اجازه بدهید کمی هم نیروهای جوان بیان تو صحنه؟
    • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      43 1
      کاش میشد 10000000 تا مثبت میدادم. واقعا این آقا و همفکراش باید خجالت می کشیدند و این حرفها رو نمیزدند.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    44 0
    مجلس رو کردن محل حزب بازی خودشون .
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    46 0
    آقای حداد تا کی میخوای به نمايندگيه خودت ادامه بدی؟ خسته نشدی؟ احساس مسئوليتت تموم نشده؟ یکم به خودت استراحت بده بابا
  • ایران A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    40 0
    هشت سال وعده وماحصل بابک زنجانی واریا وخاوری ورحیمی و.... ما بیداریم وخدا با ماست
  • ازاداندیش A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    19 1
    واقعا روشون هست برای خودشون این شعار را نماد کنند , اخر شما که هنوز پیاده نشدید , هشت ساله چکار میخواستید بکنید که وقت نکردید که حالا میخواید تو چهار سال بعدی انجام بدید. خیلی رو دارید.
  • بي نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    28 1
    به هيچ عنوان باورم نمي شود كه آقاي حداد نماينده ي مردم تهران باشد . نمي دانم خودش باورش مي شود .
  • Mohsen ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    15 0
    خواستم چيزي بنويسم ديدم به اندازه كافي يادآوري شده هر چند ايشان و همفكرانشان كار خودشان را ميكنن متاسفانه
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    30 2
    1400سال است که به نیاکان ماهم این وعدها مدادند
    • بی نام A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      1 32
      اگر تو و نیاکانت در این 1400 سال به اسلام عزیز عمل میکردید حال و روز ملت مسلمان بهتر از امروز بود. یادمه با روی کار آمدن دولت اصلاحات قبلی هم بعد مدتی یواش یواش توهین به مقدسات شروع شد.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    24 0
    آقای حداد منظورتان معیشت مردم است یا خودتان چون در سالهای گذشته معیشت مردم روز به روز بدتر شده
  • بدون نام ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    20 0
    بابا بزاريد بنده خدا بياد اصلا واسمون بگه اينايي كه ميگه تعريفش چيه شايد از كودكي معني درست اينها رو اشتباه فهميده كه زدن مردم را داغون كردن......!!!!
  • پیمان IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    27 0
    اقای عادل چه خبر از ژاپن اسلامی؟؟؟...
  • ناشناس A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    15 0
    این بار تورم را450می کنید
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    15 0
    آقای حداد، شما یکبار فقط یکبار برو بین مردم تا ببینی مردم چه می گویند و چه می خواهند آن موقع نه از این حرفها می زدی و نه اصلا نماینده مجلس می شدی.
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    20 0
    چی شد؟پس اسلام ،انقلاب،ولایت،بصیرت،صدور انقلاب،ام القرای جهان اسلام بودن،مبارزه با استکبار جهانی و......اینها تمام شد؟آرمانهای امام،ارزشهای انقلاب اسلامی ،فرهنگ اسلامی،حجاب اسلامی و.....کاسبی هاتون تمام شد؟؟؟اصلا چیزی بنام خجالت میشناسید،تا کی میخواهید سر این ملت بیچاره کلاه بگذارید؟نفرین بر این گستاخیها وزیاده طلبی هاتون که تمامی ندارد،.براستی خدا وقیامت را باور دارید؟
    • فرناز A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      8 0
      نزدیک انتخابات همه شعارهاعوض می شود
  • سبحانی A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    7 4
    اقای حداد عادل همین حالا که بودجه 95 دست مجلس است معیشت بازنشسته ها را تامین کن نه 12 درصد صدقه دولت راتصویب کنید اصول گرایان ثابت کنند ///
  • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    7 1
    خخخخخخخخ،ما دلمون خوشه میریم رای میدیم،حداد از الان مطمعنه که رییس مجلسه
  • بی نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    11 0
    منظورش اینه که معیشت و امنیت و پیشرفت شما را تهدید خواهیم کرد مثل سالهای 84 تا 92
  • بی نام RO ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    11 0
    وجود این اقایون فقط راه را برای گرانی و اختلاس و فقر بیشتر، هموار خواهد کرد.
  • lp A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    12 0
    یاد ژاپن اسلامی بخیر
  • علی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    7 0
    اینو خوب اومدی /// شعار اصولگرایان /// بابا مردم از شعار خسته شدند مگر این دوره مجلس دست شما نبود چه گلی سرمردم زدیدید/خدا به دادتان برسد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    5 0
    من هنوز اون عیدی مجلس اصولگرا رو که اقای حداد سال 82 گفتن خاطرم هست. قانون گذاشتن قیمت بنزین که سالی ده بیست درصد رفت بالا ثابت بمونه. پنج سال بعد محمود مجبور شد پنج برابرش کنه. حقم داشت بیچاره.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    7 0
    8 سال از بهترین سالهای زندگیمو، شما و هم فکرهایتان نابود کردید بس است از همون اول هم به شما اعتماد نکردم هیچ وقت هم نخواهم کرد.
  • سعید IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    3 0
    حدادعادل؟؟؟توانتخابات ریاست جمهوری چنتارای آورد؟؟؟عه دوسنان اشاره می کنند میدونس چقدرای میاره انصراف دادخب پس الان چی میگه؟؟؟
  • حمید A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    3 0
    پسرفت،پسرفت،پسرفت این شعار بهتریه واسه شما...
  • سیاوش A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    2 0
    امان از دست خالی بندیهای افراطیون دلواپس