دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن سعی دارد از طریق فعالیت های اقتصادی وارد صحنه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، محسن رضایی در اجتماع بزرگ بسیجیان استان هرمزگان، بیان داشت: دشمنان و مخالفان ، از جنگ، تحریم و اسلام هراسی نتوانسته اند به خواسته های خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برسند.

رضایی عنوان کرد: حرکت در زیر سایه ولایت و رهبری جمهوری اسلامی ایران را از گزند حیله های استکبار و دشمنان در امان قرار داده است. بسیاری از بدخواهان دوست دارند دیکتاتوری جای نظام جمهوری اسلامی و ولایت مداری را در ایران بگیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت کنونی منطقه گفت: استکبار از طریق ایجاد ناامنی و تشکیل گروه های تروریستی در منطقه سعی در نفوذ به خاک ایران و  تنش در خاک کشور دارد. یمن، بحرین، سوریه، عراق و لبنان کشورهایی است که امریکا و متحدانش با حربه اسلام هراسی و مبارزه با تروریست ناامن کرده اند.

وی با بیان اینکه گسترش رژیم صهیونیستی هدف مشترک امریکا و اسرائیل است، اظهارداشت: رژیم صهیونیستی سعی می کند با پرچم آمریکا و سایر کشورهای متحدش به منافع و مقاصد جاه طلبانه اش برسد.

رضایی خاطرنشان کرد: پیشرفت، استقلال و امنیت به یکدیگر گره خورده و اگر امنیت باشد سرمایه گذاری انجام می شود، سرمایه گذار نیاز به امنیت دارد.

وی گفت: امارات، بحرین و کویت در بازی های سیاسی و افکار جاه طلبانه رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفتار شده اند و در آینده متوجه خواهند شد چه بلایی بر سرشان آمده است.

وی عنوان کرد: فروش سلاح، بیرون کشیدن پول نفت و جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی هدف دشمنان برای ایجاد ناامنی در منطقه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیدایش تکفیری ها و داعش در منطقه ابرازداشت: آمریکا و متحدانش سعی در خشن جلوه دادن اسلام و خدشه دار کردن جایگاه اسلام در میان سایر ادیان دارند و ایجاد تفرقه میان مسلمانان یکی از اهداف شوم رژیم صهیونیستی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =