مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران 14 دپوی زیرزمینی به نام 14 معصوم در عمق 30 تا 500 متر در اختیار دارد

سردار حسن کریم پور در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار کرد: در این دپوها به هر میزان که تجهیزات لازم باشد نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد، اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود این مراکز به‌ صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌کننده را موشک‌باران می‌کند..اینجا را ببینید. 

صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی عکس زیر را به عنوان قدیمی ترین عکس آیت الله هاشمی از دوران طلبگی اش منتشر کرده است.اینجا را ببینید.

اقتصاد

خودرو جدید لکسوس جی اس اف امروز به بازار آمد. اینجا را ببینید.

خودورسازان دنیا،خودروهای بسیاری از زمان اختراع ماشین بخار ساختند که برخی از آنها هرگز به فروش انبوه نرسیدند . اینجا را ببینید.

فرهنگ

ستسوکو هارا بازیگر کهنه‌کار و سرشناس سینمای ژاپن درگذشت. اینجا را ببینید.

پهلوان خلیل سریال «پهلوانان نمی‌میرند»، «شازده احتجاب»، «کمال‌الملک»، رضا تفنگچی سریال «هزاردستان»، آقای سعدی «یه بوس کوچولو» و خان‌دایی مصلحت‌اندیش «قیصر». در عالم سینما همه اینها یک نفرند. اینجا را ببینید.

جامعه

سرهنگ «محمدباقر فلسفی» رئیس پلیس امنیت استان کرمان گفت: زنی جوان پس از مراجعه به یکی از بوتیک‌ها و قصد پرو لباس در یکی از اتاق‌های پرو متوجه دوربینی در زیر کاغذ دیواری اتاق پرو می‌شود. اینجا را ببینید.

روزنامه‌های ترکیه ادعاهای اخیر «زنجانی» درباره انتقال طلا از غنا به «استانبول» و «دبی» را نشانه‌ای از صحت اتهامات وارد شده علیه «ضراب» و نقش داشتن او در این ماجرا ارزیابی کردند. اینجا را ببینید.

بین الملل

جنگنده های روسیه به کامیون های ترکیه حمله کردند. اینجا را ببینید.

سفیر پیشین ایران در آذربایجان معتقد است اقدام ترکیه در قبال سوریه یک گوشمالی از طرف غرب بود و با هماهنگی ناتو و آمریکا این اقدام صورت گرفت. اینجا را ببینید.

ورزش

رستمی در مسابقات وزنه برداری جهانی تلاش زیادی کرد تا مردم ایران را خوشحال کند،تلاشی ستودنی که قابل تقدیر است. اینجا را ببینید.
مربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه نفت عذرخواهی کرد. اینجا را ببینید.

دانش

مقام‌های روسیه اعلام کرده‌اند که پس سرنگون شدن یک فروند سوخو-24 این کشور قصد استقرار سامانه موشکی اس-400 را در پایگاه هوایی الحمیمیم دارند. استقرار این سامانه اما چرا مهم و راهبردی است؟  اینجا را ببینید.

درباره برخی مواد غذایی حرف و حدیث‌های مشهوری در میان مردم جهان وجود دارد. اما به گزارش دویچه وله از میان این افسانه‌های قدیمی کدام‌شان علمی و کدام‌شان نادرست هستند؟ اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

 ال جی ری، برای کاربرانی که هم علاقه به صفحه نمایشگر بزرگ دارند و هم نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند، ساخته‌شده است. اینجا را ببینید.

 مینی کامپیوتر موسوم به Rasperry Pi Zero رونمایی شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور 

یکی از مسئولان دولت احمدی نژاد: 50 درصد مسیر را اشتباه طی کردیم! اینجا را ببینید. 

در حاشیه کشته شدن جان جهادی، جلاد مشهور د‌اعش د‌ر سوریه. اینجا را ببینید. 

چند رسانه ای

سایت پارسینه ،تصویر خلبان اف شانزده ترکیه ای که بمب افکن سوخو را هدف قرار داد منتشر کرد. اینجا را ببینید.

پذیرایی و مهمان نوازی عراقی ها از عزاداران ایرانی اربعین حسینی، خاطره انگیز است. اینجا را ببینید.


پربحث ترین خبرها

قرار گرفتن ترکیه پشت سر داعش، آن هم با این صراحت، نباید مورد بی اعتنایی ایران در سیاست خارجی اش باشد. ترکیه باید بداند که برای حمایت بی دریغش از داعش و به آتش کشیدن منطقه، می بایست هزینه سنگینی بپردازد. اینجا را ببینید.

زلزله‌ای به بزرگی ۵/۳ در مقیاس ریشتر در نزدیکی مسجد سلیمان مناطقی از خوزستان را لرزاند و باعث وحشت مردم شد. گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله هنوز منتشر نشده است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

دختر زیبای سال ایتالیا و نویسنده کتاب "روزی یک رئیس‌جمهوری بود" معتقد است احمدی‌نژاد تنها مرد واقعی بر روی زمین است. اینجا را ببینید.

پذیرایی و مهمان نوازی عراقی ها از عزاداران ایرانی اربعین حسینی، خاطره انگیز است. اینجا را ببینید.

 

17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =