واحد مرکزی خبر نوشت:

مجتهد فعال توئیتری مشهور عربستان سعودی فاش کرد: با دستور محمد بن سلمان فرزند پادشاه سعودی ، محمد بن نایف ولیعهد این کشور به حاشیه رانده شده و شاهزاده های سعودی با وی قطع رابطه کرده اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی پانورامای خاورمیانه، مجتهد در صفحه اینترنتی خود در توئیتر نوشت: شاهزاده های سعودی هم اکنون نایف بن محمد ولیعهد عربستان سعودی را به حاشیه رانده اند زیرا محمد بن سلمان فرزند پادشاه و وزیر دفاع و جانشین ولیعهد سعودی ، به آنها این دستور را داده است تا کم کم وی را از صحنه سیاسی حذف کند.

مجتهد افزود: محمد بن نایف تلاشهای زیادی کرده است تا بتواند شاهزاده های سعودی را قانع کند که هر روز سه شنبه در قصر وی به دور هم جمع شده و جلسه ای برگزار کنند. هدف از برگزاری این جلسه تثبیت جایگاه خود در میان آنها و دربار است اما اکثر این شاهزاده با وی قطع رابطه کرده اند و ظاهرا برای وی اهمیتی قائل نبوده و به اصطلاح برای وی تره خرد نمی کنند.

مجتهد همچنین فاش کرد: در جلسه دیروز سه شنبه هیچیک از شاهزاده های سعودی حضور نداشتند و تنها کارمندان شهر مکه و تعدادی از شاهزاده های کم سن و سال در این جلسه حضور یافتند. از اینرو تاکنون هدف از حضور نیافتن شاهزاده های سعودی هنوز مشخص نشده است.

شایان ذکر است محمد بن نایف از شاهزاده هایی است که در بین خانواده حاکم آل سعود جایگاهی ندارد حتی مردم عربستان سعودی نیز وی را به دلیل خشن بودن و بخل شدید دوست ندارند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =