ایرنا نوشت:

سناتور جمهوریخواه آمریکایی که حامی رژیم غاصب صهیونیست است، در واکنش به قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل در محکومیت این رژیم، این نهاد را 'ضد یهود' خواند و خواستار ترک عضویت کشورش از این شورا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'تد کروز' سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس و نامزد ریاست جمهوری این کشور در انتخابات سال 2016 که از صدور قطعنامه روز جمعه شورای حقوق بشر مبنی بر محکومیت جنایات سال گذشته رژیم صهیونیستی در سرزمین غزه بشدت عصبانی و برآشفته شده است، با انتشار بیانیه ای این قطعنامه را یک 'حرکت پوچ و بی معنی' خواند.

وی مدعی شد وقت افشا کردن حقایق در مورد این نهاد که وی آن را یک 'نهاد متعصب و ضد یهود' می داند، فرا رسیده است.

این سناتور حامی رژیم غاصب صهیونیستی در این بیانیه، به دولت آمریکا توصیه کرده است که با ترک عضویت در این شورا به مشروعیت آن پایان دهد.

کروز از جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان 'تلاش های فوق العاده به منظور حفاظت از جان شهروندان خود' یاد کرد و حماس را به استفاده از مردم فلسطین به عنوان 'سپر انسانی' متهم ساخت.

این سناتور جمهوریخواه حامی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته نیز اوباما را به خاطر تصمیم به بازگشایی سفارت خانه و برقراری روابط دیپلماتیک با کوبا مورد انتقاد شدید قرار داد و این تصمیم را به ' سیلی بر صورت اسرائیل' تشبیه کرد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    4 1
    به آمریکایی ها باید گوشزد کرد در آینده اسراییل دست به عملیاتی همانند یازده سپتامبر می زند تا افکار عمومی را از توجه به این رژیم باز دارد
  • حقیقت A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 1
    11 سپتامبر کار اسرائیل بود.حمله به پنتاگون هم کار اسرائیل بود و یا حداقل با اطلاع کامل از جریانات حتی در 11 سپتامبر 7 یهودی رو با تعدادی کامیون پراز مواد منفجره زیر پل معروفشون گرفتند که صداشو درنیاوردند ولی کسانی که درباره این موارد تحقیق میکردن اینهارو تو تحقیقاتشون عنوان کردند.درکل کل حوادث اون روز مشکوک بود درضمن اون روز هیچ یهودی سرکارش نرفته بود و تقریبا همشون کارکنان پنتاگون و برجهای دوقلو مرخصی گرفته بود