خبرگزاری مهر نوشت:

یک کارگر ۱۸ ساله بر اثر سقوط در چاله آسانسور در یک واحد اقامتی در حال احداث در مشهد مقدس بر اثر شدت جراحات وارده شامگاه شنبه جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یک جوان ۱۸ ساله ایرانی شامگاه شنبه بر اثر سقوط از طبقه پنجم به داخل چاله آسانسور به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مقارن ساعت ۲۳:۵۱ دقیقه شامگاه شنبه با درخواست امداد از سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتشنشانان این سازمان با دریافت خبر سقوط یک جوان کارگر به منظور امدادرسانی عازم خیابان امام رضا(ع) مشهد شدند.

در بررسی اولیه مشخص شد یک کارگر جوان به دلایل نامعلوم در یک واحد اقامتی در حال احداث از طبقه منفی یک به داخل چاله اسانسور در واحد منفی ۵ سقوط کرده است.

سرپرست ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد در همین رابطه گفت: با اعلام درخواست امداد در کمترین زمان ممکن نیروهای امداد سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

احمد مرندی بیان کرد: عوامل آتش‌نشانی این جوان را با رعایت نکات ایمنی از محل حادثه خارج کردند اما با بررسی عوامل اورژانس مستقر در محل مشخص شد که این جوان به دلیل جراحات وارده فاقد علائم حیاتی است و جان خود را از دست داده است.

 وی گفت: این عملیات با تحویل فرد متوفی در ساعت ۱۳ دقیقه بامداد با بازگشت نیروهای امدادی به پایان رسید.

 

47۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    2 2
    شاید قتل باشه ای کاش دقیق بررسی کنند