فیروزآبادی:مذاکره کنندگان هسته ای پیشگامان صلح بوده و با نیروهای مسلح یک دل هستند

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ایران سربازان دیپلماسی کشور و پیشگامان صلح هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا،سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی امروز و در حاشیه برگزاری مراسم روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت:مذاکره کنندگان هسته اي با نیروهای مسلح یک دل و هم زبانند و مسلما اگر دیپلماسی با شکست روبرو و جنگ محقق شود، آن زمان نیروهای مسلح به میدان نبرد آمده و دشمن را با اقتدار متوقف می کنند.

در مورد واگذاری سامانه «اس 300» از سوی روسیه به ایران نیز تصریح کرد: در این رابطه با روسیه قرارداد رسمی به امضا رساندیم و تاکنون بخشی از پول آن را پرداخت کرده و مطمئن هستیم که رییس جمهوری روسیه که فردی منطقی و دنیا دیده است، طبق معاهده امضا شده با ایران رفتار می کند.

وی در باره تحولات یمن با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران مدافع یمن مستقل و مردم سالار است، افزود: امروز بحث حوثی ها و غیرحوثی ها مطرح نیست، بلکه امروز ملت یمن بصورت یکپارچه در برابر دشمنان می جنگند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مدافع مردم مستقل و حکومت مردم سالار یمن است، بنابراین اگر آمریکا و عربستان نسبتی به ایران می دهند، این فرافکنی است.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سووالی مبنی بر ادعای عربستان در زمینه کمک تسلیحاتی ایران به یمن نیز گفت: این ادعا خنده دار است زیرا همه می دانند این عربستان است که از طریق آمریکا تسلیحات مختلف را تهیه کرده و امروز علیه ملت مظلوم یمن به کار می برد.

وی افزود: جمهوری اسلامی فقط مدافع منطق و نهضت ملت ها است و از آنجا که مردم یمن قیام کردند تا به حقوق شهروندی و حاکمیت ملی و استقلال دست یابند، از آنان حمایت می کنیم.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =